firsom Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Hørte at en av grunnene for at det ikke ble t.g.am. var at de var redde for at de ville miste reklameinntekter for bilene/merkene de evt kom til å kritisere. Men hadde vært morosamt å se en amerikansk vinkling på serien. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Det der er hverken USA eller Russland, men Berkshire, i England. Altså har det aldri vært noen Top Gear episoder fra Russland? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Niks. Men hvem vet, kanskje Top Gear Russia er bra? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Niks. Men hvem vet, kanskje Top Gear Russia er bra? Helt ok... slitsomt å følge med på da Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Ser rimelig ekte ut ja. Mmm, tror nok det er ekte. Spesielt med tanke på at man ser flyet i bakgrunnen på det øverste bildet ditt. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Mens vi venter. Did you see? Did you see that? I was damned nearly knocked down by a cyclist. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Det der er hverken USA eller Russland, men Berkshire, i England. Altså har det aldri vært noen Top Gear episoder fra Russland? Mulig jeg ikke husker korrekt, men hvorfor var det i det hele tatt mistanke om at det klippet var fra Russland? Såvidt jeg husker sier de i klippet hvor de er, nemlig ved noen nedlagte britiske forsvarsinstallasjoner fra den kalde krigen. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Det var før jeg så klippet på nytt. Jeg husket bare at det var en nedlagt militærbase og russiske biler. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Mens vi venter. Did you see? Did you see that? I was damned nearly knocked down by a cyclist. Gutta tester 3 sports kupè'er som ikke er porsche. Husker ikke helt nr i farten Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Episode nr 2 i sesong 6 tror jeg Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Nja, er det ikke i et used car-race? Mener å huske at det er mens de i Oxford å roter. Stemmer det? Edit: Ahh, nå forstå jeg hva han mente med sports-kupe, "Cheap coupés that aren't Porsches challenge" Endret 9. juli 2009 av The Stig Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) "Cheap coupés that aren't Porsches challenge" Hvilken episode var det? Edit: mener sesong x episode Endret 9. juli 2009 av Zulboom Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 S06E02. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Episode nr 2 i sesong 6 tror jeg S06E02. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 I've got a name for it: the Bloody Awful :!: Noen som kjenner igjen denne fra May? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 I've got a name for it: the Bloody Awful :!: Noen som kjenner igjen denne fra May? det er når may smaker på V8 smoothien til jeremy :!: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Lurer på om han finner fram V8en sin igjen denne sesongen, jeg :!: Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 I've got a name for it: the Bloody Awful :!: Noen som kjenner igjen denne fra May? det er når may smaker på V8 smoothien til jeremy :!: Det er bare helt fantastisk morsomt å se når han prøvesmaker og kommer med den kommentaren! :!: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Mr Marius883 her har vært på ukens innspilling også. Følte for å dele det med dere, så nå får dere grave litt Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Det er mye jeg lurer på, spesielt hvordan de gjør det med publikum. Hvor mye de tilpasser hvor folk står og hvor mye teamet har snakket med publikummerne i første rekke før showet starter. Jeremy vet gjerne hvilken bil de har og kameraet er lynhurtig på fjeset til publikum som roper ut svar o.l. Og jeg lurer på hva mer vi ikke får se i innspillingene, f eks om de tar tak flere ganger o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå