Hopperesque Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Førstkommende søndag skal de teste M3, C63 AMG og RS4. Også spennende å høre hva May kommer til å si om XF... Endret 21. desember 2007 av Computerwelt Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ja, enda en grunn til å glede seg til mandag Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 trodde de sa "2 weeks til next time"....eller har det gått 2 uker allerede? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 trodde de sa "2 weeks til next time"....eller har det gått 2 uker allerede? Mhm. Var ikke TG forrige helg. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 hehe, det var bra! Takket til julehandel stresset har jeg glemt helt ut TG. Husker jeg nesten gråt når jeg måtte vente 2uker....bra at det har gått så fort! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ja, enda en grunn til å glede seg til mandag Top Gear på julaften Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 http://youtube.com/watch?v=51Wgd9uDCD4 Haha, steike så bra! :!: Lenke til kommentar
corsac Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som vet ca når Top Gear season 11 starter? Står "in the summer", men det var da fryktelig sent? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kom ny "Best of" episode nå, men vet ikke når de begynner på igjen for fullt... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Mai eller juni tipper jeg. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 De er tilbake til sommeren sa står det på siden... Har nå sett alle episodene :!: Har vært ganske kult og se alle, man kunne enkelt se at programmet fikk bedre kvalitet med tiden. Det var også en eller annen feit fyr med i Sesong 1 isteden for gode gamle James Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) De er tilbake til sommeren sa står det på siden...Har nå sett alle episodene :!: Har vært ganske kult og se alle, man kunne enkelt se at programmet fikk bedre kvalitet med tiden. Det var også en eller annen feit fyr med i Sesong 1 isteden for gode gamle James Jason Dawe heter han. Lurer på om han døde eller noe...mulig jeg tar feil. Endret 8. januar 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jason Dawe heter han. Lurer på om han døde eller noe...mulig jeg tar feil. Han bare mistet jobben til fordel for JM. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Synes ikke han fungerte så bra. Helt greit at de erstattet han med May. Litt kjedelig at man må vente helt til sommeren for nye episoder. Det eneste jeg følger med på TV nå er The Wire... Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, likte bare ikke han helt....Det første UTROLIGE og DRASTISKE de gjorde var og kjøre en buss over noen motorsykler Noe helt annet det om går nå altså... Lenke til kommentar
corsac Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Virker som alle serier jeg følger med på starter på sommeren, kjipt akkurat i øyeblikket! Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Når blir dagens Top Gear på NRK3 sendt i reprise, hvis den blir det? Fikk bare med meg halve programmet. :/ Lenke til kommentar
slipten Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Når blir dagens Top Gear på NRK3 sendt i reprise, hvis den blir det? Fikk bare med meg halve programmet. :/ Jeg tror ikke de sender Top gear programmene i reprise, jeg har ihverfall ikke sett at de sender episodene mer en en gang Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Er den nye sesongen ute? På NRK? Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 http://www.finalgear.com/shows/topgear/ satse på det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå