Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja skulle jo tru det, men så lenge det ikke er noen, are you ready for your life to change øyeblikk med i Top Gear ble det vel for mye bil.

Typisk amerikansk bilprogram er at en stakkar får overhalt bilen sin til et freaky monster, selv om Foose kan sakene sine.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Bilprogrammene på discovery er tragiske og kan seriøst ta livet ditt, smertefullt.

 

Alle kjenner vel følelsen av å ikke ha noe å se på, og når du skrur over på Discovery kommer de grusomme Chopper-programmene, med han der Junior og gjengen.

 

Fysj og dritt!

 

Det er derfor man har 100 GB TopGear på hardisken :D;)

Lenke til kommentar

Nå vil jeg påstå Overhaulin m/foose slår det meste av sånne bygge program.

Mindre styr, seriøst, og i stedet for bling bling 10k useless car, er det gjerne snakk om restaurering i stedet.

 

Det å sammenligne foose med pimp my ride osv trekker egentlig bare foose ned, og ikke dem andre opp.

 

Og vi vet fra før at amerikanere har rare vaner når det kommer til tv.

Lenke til kommentar
Nå vil jeg påstå Overhaulin m/foose slår det meste av sånne bygge program.

Det er ikke spesielt cred though.

 

Hva het den "f1" bilen de testa en eller annen gang. jeg husker ikke navnet, men den var lovlig på veien osv. og kjørte rundt bana på 1.10 tror jeg, men de tok den ned for den kunne ikke komme seg over "sleeping policemen"

Caparo T1 er vel navnet.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes en Top Gear episode der de kjører i Russland? Har jo spesialepisoder fra Vietnam, USA, Afrika og Nordpolen, hvorfor ikke en med Russland også? Kunne jo blitt episk med en tur gjennom Russland, Moskva til Vladivostok eller noe? :dribble:

 

Skjønner ikke hva dem venter på!

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Ok, ble lurt av U.S. nuclear missiles.

 

I episode 4x02, når Richard Hammond blir hypnotisert, det må jo være fake, er det ikke?

 

Det er jo helt sykt.

 

Ikke sikkert at det er fake. McKenna er jo tross alt en meget genial mann. Og jeg synes reaksjonene til Hammond da han fikk se videoen etterpå og alt det der virket utrolig ekte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...