kybstud Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Hvorfor håper du på en amerikansk? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Hvorfor håper du på en amerikansk? Fordi jeg vil ha innslag med Amerikanske biler... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Det kommer ingen amerikansk Top Gear, da de alt har prøvd og det var ingen interesse "over there". Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Det kommer ingen amerikansk Top Gear, da de alt har prøvd og det var ingen interesse "over there". Der borte er det vel pokker interesse for alt som har med tv å gjøre Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Ja skulle jo tru det, men så lenge det ikke er noen, are you ready for your life to change øyeblikk med i Top Gear ble det vel for mye bil. Typisk amerikansk bilprogram er at en stakkar får overhalt bilen sin til et freaky monster, selv om Foose kan sakene sine. Endret 6. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
War Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 motsatt her da, AM-chopper går på discovery her og nesten ingen ser på det. I usa ser hundre millioner på det og folk drar 1000 mil for å se dem bygge, tar med familien, feriene går dit osv. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Bilprogrammene på discovery er tragiske og kan seriøst ta livet ditt, smertefullt. Alle kjenner vel følelsen av å ikke ha noe å se på, og når du skrur over på Discovery kommer de grusomme Chopper-programmene, med han der Junior og gjengen. Fysj og dritt! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Det er ikke fysj og drit før den episoden sendes for 645 gang på 2 uker, i kjent Discovery stil Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Bilprogrammene på discovery er tragiske og kan seriøst ta livet ditt, smertefullt. Alle kjenner vel følelsen av å ikke ha noe å se på, og når du skrur over på Discovery kommer de grusomme Chopper-programmene, med han der Junior og gjengen. Fysj og dritt! Det er derfor man har 100 GB TopGear på hardisken Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Nå vil jeg påstå Overhaulin m/foose slår det meste av sånne bygge program. Mindre styr, seriøst, og i stedet for bling bling 10k useless car, er det gjerne snakk om restaurering i stedet. Det å sammenligne foose med pimp my ride osv trekker egentlig bare foose ned, og ikke dem andre opp. Og vi vet fra før at amerikanere har rare vaner når det kommer til tv. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Hmm, ok. Takk for opplysningene Trodde Top Gear (den britiske versjonen altså..) var ganske populært der borte jeg? Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Hva het den "f1" bilen de testa en eller annen gang. jeg husker ikke navnet, men den var lovlig på veien osv. og kjørte rundt bana på 1.10 tror jeg, men de tok den ned for den kunne ikke komme seg over "sleeping policemen" Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Nå vil jeg påstå Overhaulin m/foose slår det meste av sånne bygge program. Det er ikke spesielt cred though. Hva het den "f1" bilen de testa en eller annen gang. jeg husker ikke navnet, men den var lovlig på veien osv. og kjørte rundt bana på 1.10 tror jeg, men de tok den ned for den kunne ikke komme seg over "sleeping policemen" Caparo T1 er vel navnet. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Noen som vet om det finnes en Top Gear episode der de kjører i Russland? Har jo spesialepisoder fra Vietnam, USA, Afrika og Nordpolen, hvorfor ikke en med Russland også? Kunne jo blitt episk med en tur gjennom Russland, Moskva til Vladivostok eller noe? Skjønner ikke hva dem venter på! Endret 6. juli 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) De har jo vært i Russland og testet kommunist-biler. Det må nok være mitt favorittinnslag gjennom tidene. EDIT: De var i USA og testet. Endret 6. juli 2009 av Ozi Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Dette må være Top Gears beste innslag gjennom tidene. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Det der er hverken USA eller Russland, men Berkshire, i England. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Ok, ble lurt av U.S. nuclear missiles. I episode 4x02, når Richard Hammond blir hypnotisert, det må jo være fake, er det ikke? Det er jo helt sykt. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Ok, ble lurt av U.S. nuclear missiles. I episode 4x02, når Richard Hammond blir hypnotisert, det må jo være fake, er det ikke? Det er jo helt sykt. Har lurt på det selv, ser jo ganske ekte ut. Kan jo være Hammond er en veldig god skuespiller Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Ok, ble lurt av U.S. nuclear missiles. I episode 4x02, når Richard Hammond blir hypnotisert, det må jo være fake, er det ikke? Det er jo helt sykt. Ikke sikkert at det er fake. McKenna er jo tross alt en meget genial mann. Og jeg synes reaksjonene til Hammond da han fikk se videoen etterpå og alt det der virket utrolig ekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå