Jefe Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Hva da? Episoden eller det Ozi etterlyste (- hvordan man får en britisk IP-addresse)? Lenke til kommentar
firsom Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Ser ikke hvordan jeg spoilet noe der, men om jeg gjorde det beklage jeg selvsagt dette på det sterkeste. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg fant det på en av de største gratis sidene, ble linket dit fra en nettside som vanligvis streamer episoder tror jeg. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Da begynner jeg å se!! :D Endret 5. juli 2009 av DSG Lenke til kommentar
Revox Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Ligger på snitt 85KB/s og rundt 2 timer igjen så jeg ser den etter jobb imorgen istedet. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Den må pakkes ut da, det er et minus. Endret 5. juli 2009 av Skagen Fjernet pirattips. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Det er da virkelig ikke spesielt stress å pakke ut? Smått skuffende episode til nå faktisk, med enkelte lyspunkter. Endret 5. juli 2009 av Atald Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Om den må pakkes ut kan jeg f eks ikke se på den imens den lastes ned. Det er ikke stress, men på ingen måte positivt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Er digg med top gear igjen, mer genialt underholdnings/bil program/show skal man jammen lete lenge etter. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Har episoden nede nå. Lå på drøyt 1.2 MB/s i snitt nå på slutten. Gleder meg til å se den Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Når det gjelder piratkopiering og forumet er det slik at vi ikke kan hindre dere i å innrømme at dere laster ned, eller si at dere har funnet siste episoden på piratmarkedet. Men å benytte forumet til å hjelpe hverandre å piratkopiere ved å gi direktelenker og tips til nedlastningssider er ikke tillatt, og slike innlegg er slettet fra tråden. Jeg har også slettet innlegg med forespørsler om å få tilsendt lenker på privat melding (PM). Retningslinjene og føringene som gjelder for forumet gjelder også i private meldinger. Altså er det forbud å sende hverandre lenker til piratkopiert materiale også via PM/melding. Med andre ord skal ikke forumet brukes til å aktivt spre piratkopiert materiale. Så vi setter en stopper for det her. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 For en fantastisk gjest og en helt herlig kjøring :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) (Ikke rettet mot modereringen til Skagen) Helt alvorlig talt jeg synes det er håpløst at vi skal kunne nektes å se den siste episoden av Top Gear gratis. Greit nok vi bor ikke i England så vi betaler ikke TV-lisens der, men dersom de klarer å få til noen enkle betalingssytemer på web-siden sin som attpåtil ikke koster flesk så er ihvertfall jeg villig til å bla opp. Men pr. dags dato er det eneste alternativet vi har å laste ned ulovlig eller vente på at NRK skal få finger'n ut og begynne å sende siste sesong, noe som nok kan ta litt tid. Inntil den tid, kommer i alle fall jeg til å laste ned ulovlig!... Endret 5. juli 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Vel, jeg for en, missliker at nrk viser episoder som har blitt editert til å være kortere enn orginalen, pga mange av de kanalene som kjøper top gear, viser reklame. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Halvparten igjen av episoden og må bare si dette så jeg ikke glemmer det. For en rå gjest, og når han sier "I actually had hair under just one arm for a year" så datt jeg regelrett ut av sofaen Fantastisk bra Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Tar jo evigheter å få ned episoden, tror nesten at jeg må vente til i morgen med å se den. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Begynt å se på nå, blir hardt å stå opp klokka 5:30 imårra... Tror jeg er avhengig... Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Rallykjøringa var vakker, kan noen fortelle meg hvordan de greide å synkronisere flyet, mcen og bilen? Og gjesten var fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå