Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder piratkopiering og forumet er det slik at vi ikke kan hindre dere i å innrømme at dere laster ned, eller si at dere har funnet siste episoden på piratmarkedet. Men å benytte forumet til å hjelpe hverandre å piratkopiere ved å gi direktelenker og tips til nedlastningssider er ikke tillatt, og slike innlegg er slettet fra tråden. Jeg har også slettet innlegg med forespørsler om å få tilsendt lenker på privat melding (PM). Retningslinjene og føringene som gjelder for forumet gjelder også i private meldinger. Altså er det forbud å sende hverandre lenker til piratkopiert materiale også via PM/melding. Med andre ord skal ikke forumet brukes til å aktivt spre piratkopiert materiale. Så vi setter en stopper for det her.

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

(Ikke rettet mot modereringen til Skagen) Helt alvorlig talt jeg synes det er håpløst at vi skal kunne nektes å se den siste episoden av Top Gear gratis. Greit nok vi bor ikke i England så vi betaler ikke TV-lisens der, men dersom de klarer å få til noen enkle betalingssytemer på web-siden sin som attpåtil ikke koster flesk så er ihvertfall jeg villig til å bla opp. Men pr. dags dato er det eneste alternativet vi har å laste ned ulovlig eller vente på at NRK skal få finger'n ut og begynne å sende siste sesong, noe som nok kan ta litt tid. Inntil den tid, kommer i alle fall jeg til å laste ned ulovlig!...

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...