Jefe Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg fikk opp nå for noen dager siden da jeg åpnet programmet at jeg måtte lage en konto med passord og brukernavn. Gjorde det, og nå har det kommet opp etter 10 minutter at prøvetiden er over og jeg må betale for å se på. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Får bare opp en beskjed om Free Upgrade hver gang jeg starter programmet jeg nå. Laster ned nyeste version og installerer, men får bare opp samme boks at jeg kan oppgradere igjen. Flere som sliter med dette? Edit: Kom inn nå og måtte registrere. Begge BBC 2 kanalene står Scrambled med store bokstaver, så da er vel FilmOn griene bortkastet tid å finne ut av uansett. Endret 5. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Tar jo uansett minimalt med tid før rip er ute etter programmet er ferdig, så akkurat det der gidder jeg ikke stresse med. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Hm, ser ut som om de har gjort om businessen, ser ut som om det må lastes ned i kveld ja =( Lenke til kommentar
MR- Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Søren.. Hvem pleier å være raskest ute? Nova, tpb.. ? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 OMG!! Hadde glemt ut at det var Top Gear idag! Må snart rigge til med rester av grillmat og noe godt i glasset :!: Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg får benke meg med FilmON HD for første gang i kveld. Orker ikke å vente til episoden er ferdig. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg får benke meg med FilmON HD for første gang i kveld. Orker ikke å vente til episoden er ferdig. Får håpe du er mer heldig enn alle oss som ikke får det til å fungere da :/ Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Hmm, om vi kan få en engelsk IP-adresse, kan vi se det på bbc.co.uk. Noen som vet hvordan man får det? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg får benke meg med FilmON HD for første gang i kveld. Orker ikke å vente til episoden er ferdig. Får håpe du er mer heldig enn alle oss som ikke får det til å fungere da :/ Funka ikke her heller nei Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg får benke meg med FilmON HD for første gang i kveld. Orker ikke å vente til episoden er ferdig. Får håpe du er mer heldig enn alle oss som ikke får det til å fungere da :/ Funka ikke her heller nei Innstallerte oppdatering nå nettopp og trodde det var den som gjorde dette... blir nok ikke TG før sent ikveld nei =( Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Det som irriterer mest med FilmOn er at programmet starter ved oppstart uansett hva jeg stiller inn. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Det som irriterer mest med FilmOn er at programmet starter ved oppstart uansett hva jeg stiller inn. KJØR - msconfig Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Det som irriterer mest med FilmOn er at programmet starter ved oppstart uansett hva jeg stiller inn. Samme her, det er det eneste som var gledelig med å avinstallere det i dag. Synd man ikke får sett Top Gear "live", men får kaste los på piratskipet noen timer senere i kveld Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Et innlegg med direktelenker til ulovlige torrenter av Top Gear er slettet. Fy! (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Drit i å spoile programmet mens det går. Glemte å slå på selv, så må nok vente noen timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå