Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Stephen Fry var jo konge, episode to var generelt fantastisk :D Var det ikke noe budsjettkutt på gang for Top Gear? Kan ikke si jeg har merket noe til det, er fremdeles like morsomt.

Virkelig? Synes det virker som de har sparket alle (de flinke) manusforfatterne, jeg. Vitsene i de to nyeste episodene har vært både utrolig forutsigbare og latterlig kunstige.

Du er ikke alene om å tenke slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, hei, hei. Nå må vi slutte å fokusere på de små "glippene". Må se det store bildet, og det er at Top Gear fortsatt er fantastisk. Jeg hadde blandede følelser etter første episode, mest pga MS = The Stig innslaget som jeg syns var litt teit, men andre episode gjorde mer enn godt nok opp for det :D Priceless når du ser James sitter i Golfen med trance på fult volum :D

Lenke til kommentar
"Det store bildet"? Top Gear er et underholdningsprogram som ikke lenger klarer servere gode vittigheter. Det er et stort problem.

Kanskje jeg er litt sær når det kommer til underholdning, men jeg blir iallefall fortsatt underholdt. Nå virker det, som du nevnte, at vitsene er blitt litt tørre og slikt, men for meg er det kjemien mellom JC, RH og JM som gjør Top Gear fantastisk. Nå kan det hjelpe litt på at jeg alltid har likt TG og at jeg er lidenskapelig opptatt av biler, men jeg gleder meg iallefall veldig til søndag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...