Superslask Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Stephen Fry var jo konge, episode to var generelt fantastisk Var det ikke noe budsjettkutt på gang for Top Gear? Kan ikke si jeg har merket noe til det, er fremdeles like morsomt. Virkelig? Synes det virker som de har sparket alle (de flinke) manusforfatterne, jeg. Vitsene i de to nyeste episodene har vært både utrolig forutsigbare og latterlig kunstige. Du er ikke alene om å tenke slik. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg synes alt virker for dumt noen ganger, som når May kjører bil mot noen ungdommer som løper/sykler. Når de møtes i hver sving blir det litt kjedelig Lenke til kommentar
rublings Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Hei, hei, hei. Nå må vi slutte å fokusere på de små "glippene". Må se det store bildet, og det er at Top Gear fortsatt er fantastisk. Jeg hadde blandede følelser etter første episode, mest pga MS = The Stig innslaget som jeg syns var litt teit, men andre episode gjorde mer enn godt nok opp for det Priceless når du ser James sitter i Golfen med trance på fult volum Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) "Det store bildet"? Top Gear er et underholdningsprogram som ikke lenger klarer servere gode vittigheter. Det er et stort problem. Endret 1. juli 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
rublings Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 "Det store bildet"? Top Gear er et underholdningsprogram som ikke lenger klarer servere gode vittigheter. Det er et stort problem. Kanskje jeg er litt sær når det kommer til underholdning, men jeg blir iallefall fortsatt underholdt. Nå virker det, som du nevnte, at vitsene er blitt litt tørre og slikt, men for meg er det kjemien mellom JC, RH og JM som gjør Top Gear fantastisk. Nå kan det hjelpe litt på at jeg alltid har likt TG og at jeg er lidenskapelig opptatt av biler, men jeg gleder meg iallefall veldig til søndag. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 2 fantastiske episoder av top gear hittil. Digger de episodene der dem gjør noe utenom det vanlige og ikke bare tester "random sportsbil". Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Enig! Spesielt denne med 17-åringbilene Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Når de skulle parkere bilene så stille som mulig.. "Ooooh, you still got the remote!" Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Hvilken episode er det jeremy drifter med japsene? Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Hvilken episode er det jeremy drifter med japsene? Var ikke det Hammond? VX-R osv? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Hvilken episode er det jeremy drifter med japsene? Ifølge episodearkivet til Top Gear er det episode 6x11 du sikkert snakker om Edit: Ja det er episoden med VX-R. Endret 1. juli 2009 av Zulboom Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Hu blonde kartleseren til May var jo rimelig hot. Heter Madison Welch, google for mer. nfsw-ish: Noe hentet fra finalgear.com Lenke til kommentar
Revox Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 *pust* *pes* *pust* *pes* *pust* *pes* ......... *DUNK* Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Haha la merke til Stig's kredittkort nå Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Haha, at de gidder Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Det er de små detaljene som gjør Top Gear så fantastisk. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 For meg er det kjemien mellom programlederne og hele følelsen jeg får når jeg ser på. Jeg føler at jeg kjenner spesielt Jeremy veldig godt Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Noen som klarer å gjette hvilken situasjon/episode dette sitatet fra Jeremy er tatt fra og hvilken bil han er i? "Hey look at that! The smoke grenades fit perfectly in the cup-holders! Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Yep, Beach Assault with the royal marines. I hans grønne Ford Fiest som han tar en "proper roadtest" av. Rett før har han blitt chaset av "baddies" i en Corvette. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 ..i et kjøpesenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå