Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NRK klipper jo bort mye da...

Gjør de?

 

Det gikk en episode i går, og ifølge TV-guiden er den neste episoden 12. sesongs siste episode.

 

 

En enkel måte å se det på:

Programmet varer fra 19.55 til 20.45

En annen måte: Last ned episoden, så ser du hva du går går glipp av

 

Btw:

Det er et "gjensyn med sesong 10" på NRK i disse uker

Endret av JuRomanRi
Lenke til kommentar

Ikke i mine øyner, syns de ofte er ganske morsomme. Om det er erkebritiske kjendiser, altså folk vi aldri har hørt om, kan det av og til være nokså uinteressant. Men som regel er det jo folk man har, om ikke annet, hørt om. Både Ewan McGregor og Mark Wahlberg har for eksempel vært gjester.

Lenke til kommentar

Haha, well said sir. Er av og til litt drøyt med enkelte gjester som lesbiske forfattere og lignende, men det funker. Tror den morsommeste gjesten uten tvil er Simon Cowell, selv om jeg ikke fordrar fyren, er det fantastisk morsomt med noen som kontrer Jeremy. Er liksom "clash of the titans".

Lenke til kommentar

Syns det andre intervuet av Michael Gambon var hysterisk morsomt! Han sa han hata intervuer generellt og finner på masse rare ting som aldri han hendt og han fortalte om en gang han ble spurt hvordan det var å spille Oscar Wilde, og han svarte han "Well i found that very easy because i used to be a homosexual, but i was forced to give it up because it made my eyes water" :!:

Lenke til kommentar
Stephen Fry var jo konge, episode to var generelt fantastisk :D Var det ikke noe budsjettkutt på gang for Top Gear? Kan ikke si jeg har merket noe til det, er fremdeles like morsomt.

Virkelig? Synes det virker som de har sparket alle (de flinke) manusforfatterne, jeg. Vitsene i de to nyeste episodene har vært både utrolig forutsigbare og latterlig kunstige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...