WheelMan Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Se det på FilmOn, da er du i seng til 22:10 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Hvordan er bildekvaliteten på de streamene i forhold til nedlastet matriale? Vi tar det på PM WheelMan. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 FilmOn er fastslått lovlig fra høyere hold, så jeg fortsetter her. Kvaliteten er overraskende god, forrige gang hang det seg noen få ganger bare - ikke direkte plagsomt. Jeg satt på 2560x1600 og så i fullscreen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Okei, trodde bare det var "snakk" om at det skulle lovliggjøres og at det ikke var blitt en realitet enda. Skal sjekke det ut, thanks Edit: Dæven, var meget god kvalitet på det ja. Takker again. Veldig ryddig også. Endret 27. juni 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Fikk testet ut FilmOn så vidt i går, etter å ha lest om programmet her. Virker veldig lovende. Er det 21:00 norsk tid at det starter i morgen (i dag)? Endret 27. juni 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Prøvde akkurat FilmOn, funket bra, men tror ikke jeg går over til det. Skal se finale i prøve-VM i morgen så da blir det Top Gear på mandag. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Fikk testet ut FilmOn så vidt i går, etter å ha lest om programmet her. Virker veldig lovende. Er det 21:00 norsk tid at det starter i morgen (i dag)? Ja kl 21:00 hver søndag Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Prøvde akkurat FilmOn, funket bra, men tror ikke jeg går over til det. Skal se finale i prøve-VM i morgen så da blir det Top Gear på mandag. Stemmer det. Da blir det Top Gear på mandag for meg også. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 M. Schumacher er The Stig ! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) synest top gear var mer morro før de hadde løpet sitt på lillehammer hvor det faktiske resultatet ble ganske motsatt av det på tv forøvrig at de fikk schumacher til komme leke stig så pressemelding hvor de ber folk huske det er et underholdningsprogram og ta avsløringen med en klype salt så antyder han ikke er stig gjør "avsløringen" litt meningsløs imo Endret 28. juni 2009 av cruzader Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Og de sluttet med å si at Schumacher kanskje ikke er The Stig. EDIT: Det står nå flere steder at delen med schumacher kun var et intervju, kan forsterke det at han egentlig ikke er The Stig. Jeg fortsetter min teori om at The Stig ikke er noen fastastt person, men rett og slett den bil-proffen de får tak i der og da. Endret 28. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 Tror du er inne på noe der WheelMan. Selv håper jeg at det ikke stemmer. Mister isåfall fullstendig sammenligningsgrunnlaget. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 forøvrig at de fikk schumacher til komme leke stig så pressemelding hvor de ber folk huske det er et underholdningsprogram og ta avsløringen med en klype salt så antyder han ikke er stig gjør "avsløringen" litt meningsløs imo Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg vil bare få vekk all tvil: Nei, jeg er ikke The Stig. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 Bare for å få noe klart her. På filmOn, så er det dårligere kvalitet på "Low Speed" ikke sant? Ser veldig lite forskjell her og nå. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Da har man benket seg ned med FilmOn, og er klar for Top Gear EDIT: OG DER STARTET DET =D Endret 28. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Revox Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 Veyron VS Mclaren F1.. Skal bli interessant! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Haha, gleder meg til dagens challenge - den virker EPIC! EDIT: If you are 17 years old and wants car insurance, cut your penis off! - Jeremy ! Endret 28. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg kommer ikke over til hvor legendariske, episke og enormt morsomme TopGear-folka er ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå