WheelMan Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) "I'm only this big, but i am a Lamborghini really. I am, i really am - i promise!" Endret 25. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 "I'm only this big, but i am a Lamborghini really. I am, i really am - i promise!" Fiat 500 Abarth? Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 May: "What's the Norwegian for "Oh, cock"?" Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Winter Olympics-special episoden. Edit: episode 7 seson 7 Endret 25. juni 2009 av Zulboom Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Niks. Faktisk er det season 6 episode 6, når Clarkson kjører bil og May og Hammond tar båten til Oslo Lenke til kommentar
rublings Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Det er ikke fra det racet hvor de dro fra England til Oslo med en SLR da? Episode 6, Sesong 6? Edit: Damn, too late Endret 25. juni 2009 av rublings Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Er nok edge og Rublings som har rett ja Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 "Helo, is this the United Kingdom Rocketry Association? Yeah.. it's Jeremy Clarksson from Top Gear, and i need some rockets!" Lenke til kommentar
rublings Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 "Helo, is this the United Kingdom Rocketry Association? Yeah.. it's Jeremy Clarksson from Top Gear, and i need some rockets!" Dette er fra Winter-Olympics, slik bare Top Gear kan gjøre det Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 £220k pr episode Koster å lage god TV, ja Etter å ha tenkt litt over det syntes jeg ikke det virket så mye Hvis man tenker seg om så er det mye underholdning for pengene, Og satt opp mot hva det koster å lage en film blir det lommerusk. når de har et filmcrew på 30-50 som også skal ha lønn så syntes jeg det er utrolig hvor mye de får ut av pengene, og når du tenker på hvor mye bedre det er en mange filmer så... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 I England hadde jeg med glede betalt kringkastingsavgiften. Bare pga Top Gear. *Gleder seg til søndag* Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Enig med deg, heanwi - norges statskanal er bare lommerisk ift. England sine. Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Enig med deg, heanwi - norges statskanal er bare lommerisk ift. England sine. That being said, Norges innbyggertall er heller dårlig i forhold til England sitt også Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg klager ikke i forhold til hva svenskene får servert da! Makan til møkk skal du lete lenge etter, har aldri stoppet på en svensk kanal når jeg har svitsjet over kanalene hjemme. Det eneste jeg ser på svensk TV er opptak av Grosvold og Skavlans nye program. Hva ser de på i Sverige? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Hva ser de på i Sverige? Utenlandske kanaler Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Hot blonde: "Do you actually do anything to your hair?" James May: "Ehh..well I wash it." Future episode in the 13 series! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg lurer på hva den episoden kommer med, håper det er mye hotte blondes hvertfall - kommentarene til jeremy vil bli priceless. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Ja, jeg og. Kommentarene til May også. Og ikke minst Hamster om han er i nærheten. Fy faen gleder meg til søndagskvelden. Har jobb i 6 tiden mandagsmorgen, men fuck it. TopGear er verdt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå