Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satan så godt det er å ha Top Gear tilbake. Episoden var intet annet enn hva jeg forventet meg, nemlig utrolig morsom. Gleder meg til neste søndag allerede.

 

Teorier i spoilertags..

 

 

Presented by:

 

Jeremy Clarkson

James May

Richard Hammond

And The Stig.

 

Special guest star: Michael Schumaker.

 

The Stig ble intervjuet for en god stund siden, da snakket han flytende engelsk. Det gjør ikke Schumaker. Jeg tror fortsatt at Ben Collins er den virkelige Stig, eller har vært det en god stund. Feks, i sikkerhetsrapporten angående krasjet til Hammond, så var han oppført som rådgiver/sjofør.

 

Det er sikkert bare et PR-stund siden det var en rå Ferrari som ble testa rundt banen.

 

Og uansett, måten de kødda med det på slutten er vel bare nok et tegn på at de aldri vil si hvem den ekte Stig er. Det blir bare feil.

 

Lenke til kommentar

FilmOn programmet var helt supert! Takk for info om det D`Amico!

 

Ringte faktisk muttern om det også da hu er engelsk og hu ble overlykkelig av å kunne få alle de britiske kanalene via den.

 

Eneste minuset jeg hadde var det stoppet opp til tider så jeg misset noen setninger innimellom.

Lenke til kommentar

Skriver under på den Lars. Herregud, dette var bra! TopGear på sitt beste. Det kappløpet guttene hadde var meget bra regissert, trodde lenge at Jeremy skulle vinne og med stor margin, mens jeg hadde det i bakhuet at de kødder sikkert litt før det blir avgjort, men uansett så vil Jeremy vinne. He didn't :p Glad May vant, og den greia med Stiggy og Michael Schumacher var jo bare genial. Lo som bare det og jeg forventet ikke at det skulle være ham. Tenkte at de kjører sikkert en opplagt spøk med May eller Bill Oddy under hjelmen :p

 

Nå blir det en enda bedre sommer siden vi har TopGear hver jævla søndag :D God natt folkens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...