edge Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Forresten, når begynner Top Gear i norsk tid? Norge ligger en time bak UK tid Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Fantastisk tips dette med FilmOn. Noen negative erfaringer? Vil nødig sette meg ned med TG for så å få sendinga ødelagt av diverse. Nå har ikke jeg prøvd det så fryktelig mye, men jeg har ikke merket til noen feil. Eneste er at det automatisk åpnes når man skrur på pc'en, selv om man ikke har krysset av på "launch player on startup". Bortsett fra det, ingenting. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Forresten, når begynner Top Gear i norsk tid? Norge ligger en time bak UK tid Men når begynner det i UK tid? Kunne du ikke bare si noe om når det begynte for oss da? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Når klokken er 21:00 i norge, begynner det (20:00) i UK. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Takk takk kjære Wheelman Det var litt enklere å skjønne Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Har de reklamepauser i UK? Altså: Varer det i mer enn en time? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 21:05 UK tid begynner James May on the Moon, så tror ikke det. Se dagens schedule her: http://www.bbc.co.uk/bbctwo/programmes/sch...s/england/today Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Har de reklamepauser i UK?Altså: Varer det i mer enn en time? BBC er UK's svar på NRK. Altså en statseid kanal hvor de krever inn lisens istedet for å ha reklame. Ergo er det ingen reklamepauser hverken før, under eller etter programmer på BBC. Og torrentsider er ikke lov å diskutere (utenom bukta tydeligvis) Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Tror ingen har postet dette... Fra BBC om episode 1 Top Gear skids, roars and explodes its way back on to the TV with a brand new series. It starts with an extraordinary race as Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May set out to discover what Top Gear might have been like 60 years ago. To this end, James grabs himself a gorgeous old Jaguar XK120 sports car while Richard chooses to torture himself on the brutal but rather fantastically named Vincent Black Shadow motorbike. Meanwhile, in an almost unprecedented move, Jeremy decides to take the train. But not just any old train; he's on the footplate of the Tornado, a brand new steam train built to the original blueprints used to create some of Britain's finest locomotives back in the heyday of the railways. Jeremy has to feed the boiler with a constant supply of coal, without which the whole train will grind to a halt. The challenge behind this race is simple - the first one to get from London to Edinburgh is the winner - but what happens along the way adds up to one of Top Gear's most incredible and epic races to date. EDIT Endret 21. juni 2009 av Junior91 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Vennligst skriv ting om kommende episoder med spoiler-tag. Please? edit: Tusen takk. Endret 21. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Gleder meg uansett, men siden jeg går på den eneste skolen i Norge som ikke har ferie enda, så får jeg nok ikke sett episoden før i morra Lenke til kommentar
sovepute Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Poster et av mine favorittklipp fra serien som en liten oppvarming Jeg gleder meg Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Da har man slått seg til ro med James May-program (som går før TopGear på BBC2), 4chan, forum m.m. - og bare VENTER på Top Gear! Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Og DER hører jeg introen =D Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Nå sender det i England. Bare å stikke på kiosken og kjøpe seg noe før det hele begynner. It's gonna be epic Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 HAHA, første del av racet er over - et ord: E P I C ! ! 1 GLED dere, dere som ikke følger med på FilmOn Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Oh yeah! Skriver under på den wheelie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå