Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei Revox (fin avatar forresten :p). Nja, for oss som ehh "henter" episodene på nett så har vel det kun vært tilgjengelig i SD. Så da tror jeg ikke de sendes i HD i det hele tatt. Eneste episoden jeg har som har vært sendt i HD (1080i eller 720p) var Polarspesialen som ble sendt på BBC HD og senere utgitt på Bluray.

Lenke til kommentar

Det får man vite i morgen :

 

Clarkson has revealed in his Sun newspaper column today that Stig finally shows the world his face.

 

He said ‘the Stig barges into the studio and in an atmosphere you could cut with a knife, removes his helmet’.

 

‘As a television moment, it’s up there with Neil Armstrong walking on… the corpse of JR Ewing.’

 

 

WOOOHOOO :D

Endret av siggetheman
Lenke til kommentar
Eller kanskje James May kommer troppende opp i hvit dress og hjelm - just for fun.

 

Det har dog slått meg inn at James May faktisk er The Stig, men.. ja.

 

Det er nok ikke mulig ;) Da alle 4 har vært sammen på skjermen ved flere anledninger.

 

Tipper stig kommer inn å river av seg hjelmen men så har han en flash gordon maske eller no på seg under.

Lenke til kommentar

Eller at det er en ny Stig denne sesongen etter all oppmerksomheten det var på hvem han var mot slutten av forrige, og mange medier hevdet å vite sikkert hvem det var.

Kanskje de viser frem hvem det har vært, men så kommer en ny Stig som man fortsatt må lure på.

Tviler på de røper hvem som skal kjøre fremover i programmet, da det tross alt er blitt et av tingene som selger Top Gear.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...