Hopperesque Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Akkurat sett ferdig Clarkson - Supercar Showdown. Problemet med slike bilprogrammer er jo at det går 20 på dusinet av de. Det er begrenset med gode supersportsbiler. Som han selv påpåker i programmet: Biler som blir produsert av små foretak er nesten uten unntak søppel. Da står man igjen med Ferrari, Lamborghini, Bugatti, Porsche pluss noen få andre fabrikanter. Blir ikke mye variasjon av det At han drar fram en heller middelmådig sportsbil som V8 Vantage er jo noe snodig. Men det er vel for å illustrere at slike bilkjøp mest av alt handler om følelser, ikke fornuft Endret 8. november 2007 av Computerwelt Lenke til kommentar
JRL Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Mye bra på top gear i det siste. Amphibious Cars, Africa Special å den Polar turen var veldig morro å se. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Hvor er det dere ser top gear nå da? Omså send PM Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Hvor er det dere ser top gear nå da? Omså send PM Er vell BBC 2 så vidt jeg vet ^^ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Må nesten sjekke hva jeg har av kanaler på TV. Eneste jeg ser på TV'n er Nytt på Nytt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Dagens episode var knall. Likte racet i London Lenke til kommentar
ersa Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Dagens episode var knall. Likte racet i London Veldig enig med deg! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Ja dagens episode var god, akkurat som alle andre. Likte london racet samt diskusjonen mellom Jeremy og dagens gjest, simon et eller annet. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Akuratt ferdig med ukas episode. Noen som vet hvilken musikk de bruke under London racet? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 De brukte bl.a. musikk fra filmen Heat. Virker som produsentene liker Mann-filmer. De har tidligere brukt mye fra Miami Vice-soundtracket. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 De brukte bl.a. musikk fra filmen Heat. Virker som produsentene liker Mann-filmer. De har tidligere brukt mye fra Miami Vice-soundtracket. Jeg tenkte mer på det som ble brukt når det nærmet seg slutten. Var mer i stil av episk metall nesten. Den var i hvertfall ikke i fra "Heat" Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Heisann! Er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt hele sesonger på DVD av Top Gear. Og da ikke bare "The Best of..." som kommer på slutten. Veldig takknemlig for svar! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Heisann! Er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt hele sesonger på DVD av Top Gear. Og da ikke bare "The Best of..." som kommer på slutten. Veldig takknemlig for svar! Nei. Finnes ikke. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Dobbel Endret 29. november 2007 av ChristianHA Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Det kommer ikke i oppfyllelse selv om du spør 2 ganger :!: Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Hehe Kom tilfeldigvis borti oppdater-knappen. Synes det er rart de ikke har gitt ut det enda! Jeg bjynte å følge med på Top - Gear denne sesongen, og synes det er verdens mest geniale program. Og jeg får jo ikke sett noe mer av gamle programmer enn det som ligger på youtube. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Den siste episoden var hysterisk med de engelsk produserte bilene de skulle kjøpe med egne penger (yeah right). Trodde jeg skulle pisse i buksen da all røyken kom fra den ene da de skulle parkere den i en bakke....ahahaha, gud så konge! PS. Sesong DVD har de ikke, men MUSIKK CD har de gitt ut: http://www.hmv.co.uk/hmvweb/displayProduct...&sku=731006 Endret 29. november 2007 av nosync Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Top Gear har disset British Leyland i mange år. Neppe uten grunn :!: Synd de ikke fikk testet Scuderia denne gangen... Endret 30. november 2007 av Computerwelt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Nettopp sett ferdig dagens episode. Artig. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Skulle likt og kjørt et par runder i en F1-bil selv - hvis jeg hadde klart det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå