Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvem syntes folk var den beste star in a reasonable prices car?

 

Må si Michael Gambon tok kaka med svingen i hvertfall..

Skal nevnes at praten FØR vi så runden hans var noe av det mest underholdende jeg har vært borte i :cool:

 

Ja Michael Gambon var meget artig. Likte veldig godt historien hans om en gang han køddet med en journalist som ikke skjønte en spøk

Lenke til kommentar

Jaja! :D

"Well, I used to be a gay once, so it wasn't that difficult"

 

Så utrolig bra :p

 

Edit: prøvde å finne klippet på YouTube, men er visst ikke å finne der :/ Finner bare 1. gangen han var der, da han kjørte Suzukien.

Endret av Zulboom
Lenke til kommentar

I sesong 5 har de samlet 5 historiske biler og latt seerne velge en av de som top gear skal pusse opp, nå har jeg sett hele sesong 5 men ikke noe oppussing?! Har jeg bare ikke fått med meg at dette kommer i senere sesonger, selv om jeg har sett alle til og med 5?

Hvor har det blitt av oppussingsprosjektet??

Hvis det er i sesong 5 hvilken episode? er det flere enn 10 episoder i sesong 5?

Lenke til kommentar
I sesong 5 har de samlet 5 historiske biler og latt seerne velge en av de som top gear skal pusse opp, nå har jeg sett hele sesong 5 men ikke noe oppussing?! Har jeg bare ikke fått med meg at dette kommer i senere sesonger, selv om jeg har sett alle til og med 5?

Hvor har det blitt av oppussingsprosjektet??

Hvis det er i sesong 5 hvilken episode? er det flere enn 10 episoder i sesong 5?

 

Etter å sett samtlige Top Gear episoder kan jeg røpe at den bilen hitill ikke har blitt vist frem i Top gear.

 

Det het trossalt Restoration "Rip Off"

 

Edit : ryktet har seg at firmaet som restaurerte bilen prøvde å lure BBC så sistnevnte ville ikke betale verkstedet så i gjengjeld har verkstedet beholdt bilen. Den er dog restaurert (visstnok)

Endret av Revox
Lenke til kommentar
I sesong 5 har de samlet 5 historiske biler og latt seerne velge en av de som top gear skal pusse opp, nå har jeg sett hele sesong 5 men ikke noe oppussing?! Har jeg bare ikke fått med meg at dette kommer i senere sesonger, selv om jeg har sett alle til og med 5?

Hvor har det blitt av oppussingsprosjektet??

Hvis det er i sesong 5 hvilken episode? er det flere enn 10 episoder i sesong 5?

 

Etter å sett samtlige Top Gear episoder kan jeg røpe at den bilen hitill ikke har blitt vist frem i Top gear.

 

Det het trossalt Restoration "Rip Off"

 

Edit : ryktet har seg at firmaet som restaurerte bilen prøvde å lure BBC så sistnevnte ville ikke betale verkstedet så i gjengjeld har verkstedet beholdt bilen. Den er dog restaurert (visstnok)

Takk skal du ha, da faller bitene på plass :p Men det er jo synd i grunn, jeg gledet meg ganske bra til å få se resultatet. Jeg syntes det var litt rart at de bare "glemte" det.

Men jeg skulle likt å se den bilen fra Orange clockwork blitt restaurert, syntes av en eller annen grunn den var nokså stilig (selv om det hadde blitt dyrt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...