WheelMan Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 I've always said that if my children buy a bike, I'll burn it. If they replace it with another one, I'll burn that one too. Now when they buy a bike, I'll completly understand...and then I'll burn it. - Jeremy @ Vietnamspesialen Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Boooooorn in the USA! *torden smell* "That's thunder, and the village" Hihi Skulle ikke være lett å få det bildet på plass Endret 7. juni 2009 av Sveern Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) I hvilken episode tester Clarkson stemmegjenkjenningssystemet i Mercedes S-klasse med mindre hell? Stoler på kunnskapen deres nå, gutta. Endret 7. juni 2009 av Atald Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 We all know that small cars are good for us. But so is cod liver oil. And jogging. - Jeremy Clarkson Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 I really enjoyed our day together, Richard. It's not very often I'll get to take someone out for a nice dinner. - James. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Haha, snubla over en artiklen av Jeremy. Den er om Mercedes 320, men 2/3 av den handler om Norge Linky http://www.timesonline.co.uk/tol/driving/j...ticle721192.ece Visst linken ikke virker så copypaste adressa... Endret 7. juni 2009 av Sveern Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 I hvilken episode tester Clarkson stemmegjenkjenningssystemet i Mercedes S-klasse med mindre hell? Stoler på kunnskapen deres nå, gutta. Jeg tror det kan være sesong 1, episode 5. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Takk skal du ha, får sjekke det i morra. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 "In engineering terms, you really can’t have "brilliant, apart from ..." I mean, the Titanic was brilliant, apart from its crappy rudder" - Jeremy Clarkson Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 "Look at that! The smoke grenades fits perfectly in the cupholders." - Jezza Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Koser meg med sesong 12 på nytt, jeg AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! AAAAAAAAAAAAAAH!!! And that concludes my road test of the GT2 - its terrifying! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 "Clarkson you infantile pillock. You are tidying that up." - James May Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Richard Hammond: I have not had my teeth whitened! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Richard Hammond: I have not had my teeth whitened! Det verste er at når jeg leste det der så kunne jeg høre han i hodet mitt. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Mens vi venter på TG så er det lagt ut ny episode av FG og TGA! Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg var så vidt innom bbc bygget i dag, og fikk såvidt noen ord med james may, ble vel egentlig en prat om kjeks han likte norsk kjeks da Så i det jeg var på vei ut, fordi james skulle i et møte, traff jeg på jeremy i heisen Fikk høre at jeg var imponerende høy haha Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kult! Var de forskjellige utenfor skjermen? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fortell mer. Dette var interessant. Var ikke Hammond der? Har veldig lyst å møte den gjengen en gang. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Richard Hammond: I have not had my teeth whitened! Det verste er at når jeg leste det der så kunne jeg høre han i hodet mitt. 2nd that! Scary shizzle Jeg var så vidt innom bbc bygget i dag, og fikk såvidt noen ord med james may, ble vel egentlig en prat om kjeks han likte norsk kjeks da Så i det jeg var på vei ut, fordi james skulle i et møte, traff jeg på jeremy i heisen Fikk høre at jeg var imponerende høy haha Du må slutte å tease meg, Marius - jeg blir med neste gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå