firsom Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Tror mesteparten av pengene går til lønn og når de ødelegger diverse ting, men selvsagt og reiseomk. Superbiler, og de fleste andre nye biler, blir de vel stort sett betalt for å teste (vil jeg tro). De får jo også penger gjennom viderselging av konseptet i forskjellige formater, samt at kanaler i andre land kjøper programmene (NRK i Norge). Så vil tro de kutter mest på de "ekstravagansete" tingene, feks de ca 5 bussene de ødela i ep 5 forrige sesong eller når de skulle prøve å ta lengderekorden ved bilhopp fra Fifth Gear-folkene. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 "Despite forced budget cuts[2], Series 13 will contain new challenges, new power tests, more foreign travel and a race from London to Edinburgh between LNER Peppercorn Class A1 60163 Tornado with Jeremy riding in the cab of the train, James May in a Jaguar XK120 and Richard Hammond on a Vincent Black Shadow motorbike.[3] It will also include a power test of the Ford Focus RS.[citation needed]" Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_(series_13) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Words cannot express how much i'm looking forward to this.. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Klarer knapt vente selv, må ha noe å fylle sommeren med Lenke til kommentar
rublings Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Gleder meg til første episode også Da skal det rigges opp med; *Sørlands Chips *Skurf Sterk *Pepsi Max *HiFi *Flatskjerm og en skikkelig avslappet stilling i sofaen Må nesten handle inn ene og alene til den anledningen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Haha Blir det samme for min del, chips og drikke i hvertfall. Sjekka ut nedrebulen din og vi har samme TV. 32" right? Hatt den i et år og det var et kupp fra komplett.no Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Kun to uker igjen nå... Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Can't wait. Top Gear er bare genialt xD Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 CRAP Drar til Danmark med dama 20.juni, og blir borte i 2 uker -_- Blir stas å se et par episoder på rappen når jeg kommer hjem da men Lenke til kommentar
rublings Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Haha Blir det samme for min del, chips og drikke i hvertfall. Sjekka ut nedrebulen din og vi har samme TV. 32" right? Hatt den i et år og det var et kupp fra komplett.no Stemmer det. Kjøpte min i butikk for 3500,-. Det jeg ikke hadde fått inn på det bildet var de nye høyttalerne PSB Image T65: Må ha riktig lyd når det er snakk om Top Gear OT: Hva med litt morsomme quotes mens vi venter? Jeremy Clarkson - Zonda F Roadster: This car is vicious in an amusing way… like a shark in a funny hat. Endret 7. juni 2009 av rublings Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Oh cock - James May Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 "Series 13 will contain new challenges, new power tests, more foreign travel and a race from London to Edinburgh between LNER Peppercorn Class A1 60163 Tornado with Jeremy riding in the cab of the train, James May in a Jaguar XK120 and Richard Hammond on a Vincent Black Shadow motorbike" Dette må jo bare bli bra Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Clarkson! You insufferable oaf, I'm on the bloody throne! - James May Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) *redigert* Å fy faen. Rått. Har selv et Logitech 2.1 system. Funker knall det, subben veier ene og alene 15 kg og er en rå jævel Dandor sitt sitat er klasse altså. Lo meg nesten ihjel da han sa det Endret 7. juni 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) *redigert* Å fy faen. Rått. Har selv et Logitech 2.1 system. Funker knall det, subben veier ene og alene 15 kg og er en rå jævel Nå er vel ikke det rublings sitt oppsett, tror han bare brukte det for å vise høytallerene. *host* Min subb veier 27kg *host* Endret 7. juni 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
rublings Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Clarkson! You insufferable oaf, I'm on the bloody throne! - James May Nordpol spesialen var fantastisk Biathletes need to eat 6.000 calories a day: six thousand! That's the equivalent of 2 pounds of butter, 70 slices of bread, 112 eggs, 86 tabs of yogurts, 28 potatoes, 117 biscuits and 21 TWIX bars. On that basis, I could be an Olympic biathlete! - JC Endret 7. juni 2009 av rublings Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg kan ikke venteee!!! Men nå er det et gjensyn med London - Oslo racet sammen med sørlandschips og saft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå