kybstud Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Det som ikke lover så bra er dette. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Det som ikke lover så bra er dette. Mindre superbiler og mer cheap challenges. Ikke nødvendigvis en dårlig ting Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 £220k pr episode Koster å lage god TV, ja Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 £220k pr episode Koster å lage god TV, ja Har litt i lønn også.. men det fortjener dem Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Er jo ikke som det er et småselskap som står bak det heller da. De har nok råd til det Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Ja, jøss. Bedre at pengene her i verden går til flinke og underholdende verter enn noen svette menn som løper rundt på en bane etter en sort/hvit ball. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Kommer den nye sesongen på NRK etc eller må man se på nett / laste ned? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Kommer den nye sesongen på NRK etc eller må man se på nett / laste ned? Må nok bli nedlasting om man vil se det når det kommer... tror jeg. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 ah, kommer kanskje via youtube brukeren dems også? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Håper Hessmo holder koken og holder oss oppdatert jeg Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 BBC i norge skulle vel sende Top Gear, vet dog ikke om det sendes samtidig som i UK. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Er ute dagen etter den sendes på Hessmo i hvertfall. BBC er vel kun for de som bor på øya? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 BBC har vel kommet til Norge via Canal Ditigal, etter hva jeg har fortsått. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Ah, da snakker vi på tven, da er jeg med Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Er den vi har snakket om de siste fire innleggene ^^ My bad, trodde NRK bare hadde sendt Big Wine Adventure Nei, jeg tror Dandor har rett. Jeg kan i alle fall bare finne de to "Wine Adventure"-seriene på NRK sine nettsider. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Det som ikke lover så bra er dette. Mindre superbiler og mer cheap challenges. Ikke nødvendigvis en dårlig ting Nå har det seg slik at de ikke betaler noe særlig for å låne superbiler, for det er nettopp det de gjør, låner. Det som derimot koster penger er lange turer gjennom hele verden, uendelige timer med redigering og mest sannsynlig ting som leie av hangar og bane. Må jo tenke på det enorme teamet som er med på å gjøre TG til TG. Regner med det blir mindre reising og slikt i neste serie, det er tross alt dyrt å sende 40-50 (??) personer rundt i Europa for å filme blandt annet de typiske Racene. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Og det er tross alt det som er blant det morsomste. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Det er TopGear vi snakker om, de drar nok hatten ut av kaninen uansett. Tror ikke budsjettkutt vil vises i høy grad, de gjør nok det beste utav det Evt. gjør narr av det Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 30% vil helt klart vises. Det er også en av de programmene som viser mest av det som filmes, altså de har lite å kutte av effektivitetsmessig. Det hevdes jo t.o.m. i artikkelen at det vil merkes Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Hei, jeg har "bare" sett de 8 siste sesongene, hvordan er de fire første egentlig? Nesten samme her, prøvde å starte på s1, så et par episoder men det slo meg ikke på samme måte som de seinere episodene jeg hadde sett tidligere. Ble til at jeg starta der may kom inn, s2. Serien er ikke den samme uten han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå