edge Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Noen som vet når neste sesong starter opp? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 19. Juni, ikke så lenge igjen nå Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Fra Wikipedia, som edge tydeligvis ikke har tilgang til: Series ThirteenMain article: Top Gear (series 13) Series 13 of Top Gear will begin to air from June 21st 2009.[2] Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Nice. Ikke lenge igjen da Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 It's gonna be fucking sweet! Gleder meg! Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Seriøst, gleder meg mer til neste episode enn julaften, nyttårsaften og bursdag til sammen:D Endret 2. juni 2009 av HauksA Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Woho, looking forwared to this Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Hei, jeg har "bare" sett de 8 siste sesongene, hvordan er de fire første egentlig? Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Hei, jeg har "bare" sett de 8 siste sesongene, hvordan er de fire første egentlig? Synes kanskje de 4 første er litt mer inspirerte. Absolutt verdt en titt! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Hei, jeg har "bare" sett de 8 siste sesongene, hvordan er de fire første egentlig? Alle 12 sesongene hittil synes jeg har vært veldig bra, så de fire første er verdt å få med seg Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg synes det ble bedre da May kom inn, 1 var dårlig, 2 var bedre før 3,4,5,6, osv. er mye bedre enn de første Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg synes det ble bedre da May kom inn, 1 var dårlig, 2 var bedre før 3,4,5,6, osv. er mye bedre enn de første Er ikke enig i at første sesong er dårlig, men at det ble best da May kom inn i teamet er jeg helt enig i. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 May er personen som gjør teamet komplett. Hans ulidelige humor og kommentarer tar rett og slett kaka - han gjør de to andre komplett. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Enig, og jeg liker tilogmed det vinprogrammet han har på NRK om dagen også, selv om jeg ikke kan fordra vin. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Ja, det er faktisk gøy å se på. Ligger forøvrig komplett på NRK nett-TV Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Takker for tipset Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Digger May! Anbefaler også å sjekke ut Oz and James Drink to Britain dersom du likte de andre men ikke liker vin. Mer fokus på øl, gin, cider og whisky Endret 4. juni 2009 av Dandor Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Er den vi har snakket om de siste fire innleggene ^^ Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) My bad, trodde NRK bare hadde sendt Big Wine Adventure Anyhow, nok OT. Lader opp til å bli en god sesong. Finalgear.com: James and Richard have apparently been racing the Royal Mail (maybe Jezza?) this week by following a letter posted in the Scilly Isles to the Orkney Isles. They are supposedly using a modified Porsche costing £200,000. Endret 4. juni 2009 av Dandor Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 My bad, trodde NRK bare hadde sendt Big Wine Adventure. Anyhow, nok OT. Lader opp til å bli god sesong. Finalgear.com: James and Richard have apparently been racing the Royal Mail (maybe Jezza?) this week by following a letter posted in the Scilly Isles to the Orkney Isles. They are supposedly using a modified Porsche costing £200,000. Gleder meg allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå