Spirre Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 ser at de har endra litt på hovedpersonene i australia utgaven. vet ikke om han nye duden er bedre enn han som ble erstatta... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 ser at de har endra litt på hovedpersonene i australia utgaven. vet ikke om han nye duden er bedre enn han som ble erstatta... Det er jeg enig i. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Du er enig i at han ikke vet om han nye duden er bedre enn han som ble erstatta? Flott å vite. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 det ble litt komisk ja...nå har jeg bare sett en spisode så langt med han nye duden, men jeg ikke det var et bra bytte så langt. i motsettning til det som ble gjordt i vanlig top gear i sesong 1-2 da james may joina gjengen var definitivt ikke dumt. hm...trøtt ja, ikke topp formulerte settninger i dag. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Du er enig i at han ikke vet om han nye duden er bedre enn han som ble erstatta? Flott å vite. Hva pokker er det for en tone? Jeg er også enig i at jeg ikke vet helt om han nye er noe bedre enn han gamle... makan... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Ikke vær så nærtagende da. Jeg poengterte at innlegget ditt var svært lett å forstå i en annen retning enn det var ment, beklager om det ble for diffust. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Kom tilbake i mine innlegg o skjønne tråd Anyway, hvor mange episoder skulle det være i neste sesong? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Det har ikke blitt sagt enda. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Det har ikke blitt sagt enda. Håper det blir mange! Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Tror det blir 6-8 episoder. Må si at jeg gleder meg veldig nå Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Gleder meg veldig jeg og, har litt mer hjemme tid å slå ihjel nå som jeg er uten lappen i 8 måneder Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Kanskje dette blir litt OT, men Sveern, fortell oss Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Var på vei hjem fra dama med TDI A6n til modern, chippa så klart Tenkte jeg skulle dra en skikkelig Jeremy med POOOOOOOWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEERRRR opp en bakke, der det er en fin lang åpen sving ... og ei 60 sone, desverre Og når jeg var ute i 80n etterpå og virkelig skulle gi på, så så jeg det lyste blått i grillen på en grå passat bak meg. Ble målt til 99,3 i snitt over omtrent 1200 meter Så nå er det tilbake til tråsykkel og Forza 2 på kjeksboksen Endret 1. juni 2009 av Sveern Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Haha, noe av det beste jeg har hørt! Jeremy har dårlig innflytelse på oss dødelige. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Hahah, herlig Sveern Får ikke lappen selv før ut på nyåret tipper jeg. Enda øvelseskjøring Og btw, Jeremy sier strengt tatt "POOOWHAAA!!". Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Det som suger mest er at jeg må ta opp igjen både teori og oppkjøring, og slikt har det med å bli usaklig dyrt, dessuten tar det tid, så er vel i praksis omtrent 10 måneder til jeg får igjen lappen... Må si jeg gleder meg fryktelig til å lese på teorien igjen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 HAha, fantastisk bra! Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Og btw, Jeremy sier strengt tatt "POOOWHAAA!!". PÆÆOOWAAAAAHHH!! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Og btw, Jeremy sier strengt tatt "POOOWHAAA!!". PÆÆOOWAAAAAHHH!! Den bruker jeg mye når jeg øvelseskjører... Tror jeg skal slutte med det nå som jeg ser hva som hendte med "Sveern" Endret 1. juni 2009 av DSG Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Epic recipe på å miste lappen er bare en god miks av fire linjer: 1. Lav fartsgrense 2. Et par gir lavere enn nøvdendig 3. Tung høyrefot 4. Godt veifeste EDIT: Legg merke til at en eller flere av nevnte linjer alltid gjelder. Det er når de slås sammen det går galt. Endret 1. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå