Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Har til gode å møte Hammond face-to-face, men fikk faktisk pratet med James på tomandshånd i nærmere 10-minutt under Eastbourne Motor Show i 2007 mens han hadde pause i campingvogna si. (Ja, James er faktisk tilsynelatende fanatisk ovenfor campingvogner, noe som er illustrert i Oz and James Great Wine Adventure hvis noen følger med). Jeremy pratet jeg litt med i mars i fjor når jeg var inne i BBC bygget i London. Utrolig hvor mye tid de tar seg til fans av og til, hadde faktisk med meg en utgave av Top Gear-bladet i skulderveska når jeg tilfeldigvis så han der inne og fikk signert en artikkel han hadde skrevet og ikke minst blitt fortalt om hvordan de arbeidet på kontoret når de ikke filmet ved Dunsfold.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

De driver å filmer noe nå, producer Andy Wilman avslørte nylig at det blir nok en roadtrip med 3 superbiler (Lambo, Porsche og en hittil ikke nevnt bil).

 

Episoden der de kjører Ford GT, Pagani Zonda og Ferrari F430 Spider helt til Champs-Élysées er en av mine favoritter.

Lenke til kommentar
Ja glemte visst den. Fantastisk konsept. Har ikke noe i mot dyre superbiler men er en fin kontrast med billigbiler. Det som er litt morsomt er jo at det som er utrolig billig der borte, er nesten alminnelige biler her.

Ja vet, du får jo kjøpt en helt kurant bil i Storbritannia for 1000NOK som du kan ha i hvertfall et år. Har noe med at de har helt omvendt vrakpantsystem enn oss.

Lenke til kommentar
De driver å filmer noe nå, producer Andy Wilman avslørte nylig at det blir nok en roadtrip med 3 superbiler (Lambo, Porsche og en hittil ikke nevnt bil).

 

Episoden der de kjører Ford GT, Pagani Zonda og Ferrari F430 Spider helt til Champs-Élysées er en av mine favoritter.

 

Så den nettopp nå. Herlig episode!

 

"I did not have my teeth whitened"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...