wilzoo Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Har til gode å møte Hammond face-to-face, men fikk faktisk pratet med James på tomandshånd i nærmere 10-minutt under Eastbourne Motor Show i 2007 mens han hadde pause i campingvogna si. (Ja, James er faktisk tilsynelatende fanatisk ovenfor campingvogner, noe som er illustrert i Oz and James Great Wine Adventure hvis noen følger med). Jeremy pratet jeg litt med i mars i fjor når jeg var inne i BBC bygget i London. Utrolig hvor mye tid de tar seg til fans av og til, hadde faktisk med meg en utgave av Top Gear-bladet i skulderveska når jeg tilfeldigvis så han der inne og fikk signert en artikkel han hadde skrevet og ikke minst blitt fortalt om hvordan de arbeidet på kontoret når de ikke filmet ved Dunsfold. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg er deg evig misunnelig. Mulig når jeg er i London neste gang så får jeg stikke innom BBC bygningen. Tøft var det i hvertfall Endret 4. mars 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Ærk, top gear russia var noe drit.... Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Ærk, top gear russia var noe drit.... Må si meg enig, makan til skvip Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Da ser det ut til at Top Gear er tilbake 21. juni. Finalgear.com 90 days to go! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Wohoo! Can't wait Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 De driver å filmer noe nå, producer Andy Wilman avslørte nylig at det blir nok en roadtrip med 3 superbiler (Lambo, Porsche og en hittil ikke nevnt bil). Episoden der de kjører Ford GT, Pagani Zonda og Ferrari F430 Spider helt til Champs-Élysées er en av mine favoritter. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Episoden der de kjører Ford GT, Pagani Zonda og Ferrari F430 Spider helt til Champs-Élysées er en av mine favoritter. Ooh, den er det lenge siden jeg har sett! Hvilket nummer er det igjen? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Sesong 7, episode 3! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Mange tusen takk! Nå skal det tittes Top Gear! Så skal jeg se den episoden med the 24-hour race! Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg må ha sett sesongene 1-9 kanskje litt over 10 ganger nå, har et par Top Gear-maraton i året Lenke til kommentar
rublings Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Da ser det ut til at Top Gear er tilbake 21. juni. Finalgear.com 90 days to go! Teller minuttene Noen av de som episodene som ligger høyest på min liste er når de kjøper billigbiler. 100£ biler, 1000£ porscher og mid-engined italian supercars. Kan være jeg har litt feil verdier her men de episodene er iallefall på min topp 10 liste. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Må ikke glemme når den når James kjøper en XJS, Richard en 635i og Jeremy en Starion Lenke til kommentar
rublings Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Ja glemte visst den. Fantastisk konsept. Har ikke noe i mot dyre superbiler men er en fin kontrast med billigbiler. Det som er litt morsomt er jo at det som er utrolig billig der borte, er nesten alminnelige biler her. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Ja glemte visst den. Fantastisk konsept. Har ikke noe i mot dyre superbiler men er en fin kontrast med billigbiler. Det som er litt morsomt er jo at det som er utrolig billig der borte, er nesten alminnelige biler her. Ja vet, du får jo kjøpt en helt kurant bil i Storbritannia for 1000NOK som du kan ha i hvertfall et år. Har noe med at de har helt omvendt vrakpantsystem enn oss. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Må ikke glemme når den når James kjøper en XJS, Richard en 635i og Jeremy en Starion Hvilken episode er det? Kunne vært greit med et gjenysn av den i dag. Endret 23. mars 2009 av Atald Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Må ikke glemme når den når James kjøper en XJS, Richard en 635i og Jeremy en Starion Hvilken episode er det? Kunne vært greit med et gjenysn av den i dag. Sesons 6 ep 2. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Mange takk, min gode herre! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 De driver å filmer noe nå, producer Andy Wilman avslørte nylig at det blir nok en roadtrip med 3 superbiler (Lambo, Porsche og en hittil ikke nevnt bil). Episoden der de kjører Ford GT, Pagani Zonda og Ferrari F430 Spider helt til Champs-Élysées er en av mine favoritter. Så den nettopp nå. Herlig episode! "I did not have my teeth whitened" Lenke til kommentar
Teac Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Begynte ikke sesong 13 nå på søndag? Ser den ikke noen plass rundt på nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå