wewwen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 BBC som klipper dem om slik at de skal passe inn i 1 time med reklamefinansiert TV: 1 time TV inneholder ca 15-18 minutter reklame. NRK burde få de originale sendingene siden NRK ikke viser reklame. BBC og NRK burde jo være sosialistkompiser! Tenkte akuratt det samme Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Bare lurer på en ting, når man ser på introen for sesong 12 i episode 1 så kommer stig sin kommunistiske fetter flygende på en motorsykkel, så kommer spørsmålet da. Hvorfor har vi ikke sett noe til han ellers i sesongen? Det virker jo som om at han skulle ha testet motorsyklene som de brukte under vietnam turen som stigs andre fettere har gjort under bla afrika og usa turene. Endret 14. februar 2009 av Pwn3r Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kommer DENNE personen tilbake?: http://forums.finalgear.com/top-gear/is-th...tig-back-33710/ Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Bare lurer på en ting, når man ser på introen for sesong 12 i episode 1 så kommer stig sin kommunistiske fetter flygende på en motorsykkel, så kommer spørsmålet da. Hvorfor har vi ikke sett noe til han ellers i sesongen? Det virker jo som om at han skulle ha testet motorsyklene som de brukte under vietnam turen som stigs andre fettere har gjort under bla afrika og usa turene. Han endte vel opp på gulvet under redigeringsbordet. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hahahaha, black stig mangler hansken sin <3 Genialt. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Black Stig vs White Stig i s.13? Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 noen som har sett første episode av russiske top gear enda da? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg har ikke sett det. Er det verdt å se? Tviler dog, men må være lov å spørre. Når er datoen sesong 13 begynner? Skal være i mars engang. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 jeg vil i verfall ikke anbefale det Er ikke noe som kan måle seg med orginalen. Sesong 13 begynner vel i juni i følge FinalGear Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 I juni? Trodde sesong 13 var i mars Jaja, blir lengre ventetid i så fall. Russiske TopGear blir ikke jeg å se på. Tror ikke jeg hadde sett på den selv om du hadde sagt at det var bra for å være ærlig Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 hehe, var skeptisk til det jeg og, men jeg hadde ikke noe bedre og finne på så tenkte jeg bare kunne sjekke det ut Men det blir nok ikke å følge med på resten av sesongen nei Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Russisk topgear var faktisk litt morro! Kommer til å følge med på dette fremover. Takk gud for engelsk tekst sier bare jeg Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Russisk Top Gear var noe helt forferdelig skvip. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ser på sessong 10 episode 9 nå, der de kjører 24 timers løp, fytti helvette å Stig kjører bra i den episoden Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ja, han vet hva han driver med den karen Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Digger når Hammond kjørte ut en Mosler MT900 med den bedritne 3-serien. Tipper Mosler-teamet ikke var serlig begeistret! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Sett det kræsjet en haug med ganger nå, men skjønner ikke dritten av hva som skjer. Legger Hammond seg ut til venstre uten å se at Moslern kommer bakfra? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det er like etter en sving, ser ut som Hammond kom veldig langt ut i svingen og skulle rette seg opp inn i banen og da uten å sjekke speilet, var jo knallmørkt og masse lys overalt bakover. Moslern treffer BMW'n foran ved venstre dekket. Virker som det var litt begge sin skyld Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ser på sessong 10 episode 9 nå, der de kjører 24 timers løp, fytti helvette å Stig kjører bra i den episoden Fortsatt favorittepisoden min! Konge å se en slik illustrasjon på hvor god Stig EGENTLIG er til å kjøre! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ser på sessong 10 episode 9 nå, der de kjører 24 timers løp, fytti helvette å Stig kjører bra i den episoden Fortsatt favorittepisoden min! Konge å se en slik illustrasjon på hvor god Stig EGENTLIG er til å kjøre! Visste han var god før jeg så den episoden, men han hoppa opp noen nivåer etter jeg så den episoden Leita litt rundt på nettet, så fant jeg startlistene fra det løpet, jaggu står Team Top Gear oppført med Jeremy Clarckson, Richard Hammond, James May og Stig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå