Gjest Slettet+212343 Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 at ... ....... er The Stig har vel vært antatt i ganske så lang tid. ingen stor nyhet det der egentlig. ikke at det er så nøye. Han er jo en karakter i serien, og alt man egentlig trenger å vite er at han/de er sinnsykt rå til å kjøre bil Lenke til kommentar
drz Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Ahh gleder meg villt til neste sesong, Ferrari calefornia, ny zonda +++ Blir konge =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Edit: Beklager jeg var dum og skulle bladd en side bak for å finne svaret.. Endret 25. januar 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 NBC is holding the American version for broadcast in February or March, 2009. Skal TG komme som amerikansk versjon?? Lenke til kommentar
drz Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) NBC is holding the American version for broadcast in February or March, 2009. Skal TG komme som amerikansk versjon?? Ja, samme konsept men forskjellige programledere. Tipper det blir storslagent i kjent USA stil (bugatti veyron vs SSC Ultimate vs maserati mc12) i et kappløp tvers over USA før de avslutter sendingen med å kaste en ny mustang utenfor et stup, mens de avfyrer rakettkastere mot den feks) men langt ifra skikkelig top gear. Tror ikke programlederne var de beste heller, men husker ikke. Endret 29. januar 2009 av drz Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Eventuelt at de vil favorisere amerikanske biler på samme måte som våre England-blendede Top Gear UK-hoster gjør. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Blir sikkert like klisje og total kopi som den Australske TopGear...som er helt elendig å se på. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Matt Farah hadde vært en god kandidat til programleder i US Top gear synes jeg. Jay Leno hadde vært en annen god kandidat, men han har vel bedre ting å gjøre på. Endret 29. januar 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Hadde Jay Leno blitt programleder skulle jeg faktisk sett det. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Hadde glemt hvor morsomt Top Gear var helt til jeg så det på TV her en dag (mandag I think). Og siden jeg nå har gått glipp av en haug med episoder, har jeg begynt med å skaffe meg de sesongene (fra 1 og oppover) som allerede er sendt på TV (kjøpe dem selvfølgelig...). Anyway, kan det stemme at det er sesong 10 som går på NRK3 nå? Endret 30. januar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 RE: Amerikansk Top Gear. Som fanatisk Top Gear-slave (jeg har sett alt av den australske Top Gear, likte noe, hatet andre ting (f.eks. han derre Steve), måtte se det uansett) blir jeg nok å se den amerikanske versjonen. Det er bare sånn når man er fanatisk. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Ses. 11 begynner på NRK3 på mandag! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Ses. 11 begynner på NRK3 på mandag! Det er jo gammelt! :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Men det betyr ikke at det det ikke er verd etgjensyn Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Ses. 11 begynner på NRK3 på mandag! Det er jo gammelt! :!: Ja, men det bryr ikke jeg meg noe om Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Ses. 11 begynner på NRK3 på mandag! Det er jo gammelt! :!: Ikke alle laster ned episodene vet du... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har ikke hørt noe etter "moped- episoden". Når kommer det nye epsioder? Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Rundt juni, sies det. finalgear.com. Endret 2. februar 2009 av Dandor Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Ses. 11 begynner på NRK3 på mandag! Synd at dem klipper bort rundt et kvarter før episodene sendes i Norge da Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 BBC som klipper dem om slik at de skal passe inn i 1 time med reklamefinansiert TV: 1 time TV inneholder ca 15-18 minutter reklame. NRK burde få de originale sendingene siden NRK ikke viser reklame. BBC og NRK burde jo være sosialistkompiser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå