WheelMan Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg syns øynene i hjelmen så photoshopped ut Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Forstår meg ikke på folk som absolutt vil vite hvem the Stig er. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) "Ignorance is bliss" som de sier. Det vil jo ødelegge hele gleden av The Stig. Men jeg har sakt det før og jeg sier det igjen: The Stig er et symbol på kjøre glede, og er ikke en enkel person. Som etr flag er til et land, er The Stig til "petrol heads". Endret 14. januar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 De har da vært brennsikre om hvem The Stig er 7-8 ganger da, dessuten er ikke News of the World verdens sikreste kilde, og hvertfall ikke når kilden dems er " BBC-kilden bad samtidig om full anonymitet."... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Sikker på at ben collin-ryktet er satt ut av bbc Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Sikker på at ben collin-ryktet er satt ut av bbc Agreed. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Tror mest på teorien om at det er flere enn en sjåfører som er the stig, jeg. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Selvsagt er det flere sjåfører, som jeg sa noen sider tilbake sier det seg selv at en og samme mann ikke har evne til å kjøre alt fra Veyron, Formel-1 og Roadstere til Snøscootere. The Stig er en identitet som i teorien alle kan være, noe som gjør det så spennende. Skjønner ikke hvorfor folk skal være så opphengt i å finne ut hvem det er, et søk på Google gir mer en nok av forumtreff med hundrevis av spekulasjoner. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Word. Mente forsåvidt da bare de Stiggene som kjører bil. Snøscooterstuntet og sånn er vel ganske behørlig dekket i denne tråden allerede. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Tror mest på teorien om at det er flere enn en sjåfører som er the stig, jeg. Det stemmer nok, noen ganger har han langt hår o.l. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Sesong 10 DVD:http://www.tvshowsondvd.com/news/Gear-Season-10/11153 Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Vil nok også tro det er mange forskjellige. Ser jo på de episoden de kjører race med bobiler, og episoden der de kjører race med buss at det er en del kjente sjåfører fra btcc o.l:) Er ikke umulig at de alle, eller i allefall noen av de som "er" The Stig. Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Det er sikkert forskjellige folk er The Stig. Men når man tester biler (sportsbiler osv.) rundt banen, så må det vel være den samme person som kjører alle de bilene, ellers hadde målingene vært unøyaktige. Og jeg regner med at produsentene av de forskjellige bilene har interesse av at det skal være en rettferdig rangering av bilene. Men sånn ellers, når de bruker The Stig i challenges og sånt, så bruker de sikkert forskjellige folk. Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Søndagskvelden er ikke den samme uten top gear Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Det er da man koser seg med de "eldre" sesongene Lenke til kommentar
drz Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 har 80 Gig med top gear og andre ting laget av programlederne på pcen nå Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har over 130 Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har over 130 Dette høres jo ikke spesielt lovlig ut Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Kan være han har tatt opp fra TV? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå