drz Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Var snakk om å ha noe "Mens vi venter" snaks, derfor jeg nevnte fifth gear. Kan aldri bli så bra som top gear men alltid morro å se nye biltester. Blir bare enda mere gøy når de kommer på top gear etterpå =D Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Mulig jeg er sent ute men dere så denne? I forbindelse med amcar testen i episode 2 sesong 12. Litt drøyt med reaksjonene på dette synes nå jeg! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Programlederen fikk også mye kritikk etter programmet for to uker siden, da han kom med en vits om at lastebilshåfører drepte prostrituerte. Det har han jo gjort i årevis Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) I hvilken episode finner jeg biathlon-challengen hvor de brukte en Volvo XC90 og en Audi Q7? Red.: Fant det ut. Series 7, Episode 7 / Winter Olympics Special Endret 9. januar 2009 av Atald Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Noe nytt om sesongstart? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Noe nytt om sesongstart? http://forums.finalgear.com/top-gear/seaso...art-date-32915/ Ikke noe offisielt enda... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Sitter å ser på gamle episoder fra Top Gear nå ("nye" formatet) Sett nesten hele 1. sesongen idag, må si jeg er sjeleglad for at de droppa han fyren og hyra James May. Utrolig kjedlig å høre på han prater om bilpriser... Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 He he, ja Jason Dawe var ikke den mest spennende programlederen. Men de kutta ikke ut bilpriser før series 3(mener jeg å huske) Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Han var kanskje ikke det, men han var en stor kilde på informasjon om markedet og biltyper. De første sesongene var jo top gear mye mer et konsumer program enn det er i dag (om det er det i hele tatt i dag). Mer som fifth gear er, med bilpriser, hva du burde kjøpe m.m. De 3 fjottene vi har nå, har bedre kjemi, men programmet er ikke så veldig relativt i forhold til å oppdatere seg på bil lengre. Men god underholdning er det, og jeg ønsker ikke at det blir mer som fifthgear igjen. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Synes det er greit hvordan Top Gear har utviklet seg og Fifth Gear er en grei motvekt, selv om de også prøver seg på "jallagreier" ala Top Gear fra tid til annen. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Noen som vet hvilken sesong og episode den første USA turen var? tenker på den der Richard kjører en hvit pickup, james kjører en cadillac og jeremy kjører en camaro som tidligere var eid av en morder Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Noen som vet hvilken sesong og episode den første USA turen var?tenker på den der Richard kjører en hvit pickup, james kjører en cadillac og jeremy kjører en camaro som tidligere var eid av en morder Sesong 9, episode 3. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Noen som vet hvilken sesong og episode den første USA turen var?tenker på den der Richard kjører en hvit pickup, james kjører en cadillac og jeremy kjører en camaro som tidligere var eid av en morder Sesong 9, episode 3. Takk for utrolig kjapt svar Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Fortsatt våken, marius? S9E3 er awesome, btw. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Fins det noe site som har oversikt over deres "tur" episoder? Orker ikke å gå igjennom alt for å finne dem. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Dette er en veldig bra oversikt. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Dette er en veldig bra oversikt. Ah, den var jo kanon bra! Takk! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 http://www.nettavisen.no/motor/article2502156.ece Andre enn meg som synes de øynene ligner på de samme øynene man kan se når han kjører med visiret halveis oppe i top gear uk vs germany episode? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Er det noe å diskutere lenger da? The Stigs virkelige navn er: Ben Collins Det er så godt som bekreftet mange, mange ganger. Ta en titt på denne fila, som indikerer at det er nevnte person. http://www.hse.gov.uk/foi/releases/richardhammond.pdf Endret 14. januar 2009 av magnusalex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå