Isbilen Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Fifth Gear er mer saklig, og har absolutt noe for seg. Programmet har blitt bedre i det siste. Jeg tror de har skjønt at de aldri kan bli Top Gear og må finne sin egen nisje, men en del av den jobben gjenstår fremdeles. Endret 5. januar 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
drz Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Sist jeg sjekket var dette en Top Gear-tråd - ikkeno fifth crap her. Når det ikke kommer noe ny top gear innen de nærmeste mnd og man har sett alt som er å se så er det gøy å se noe nytt (+gleder meg veldig til ferrari califorina testen) Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Fifth Gear er ikke like bra som Top Gear, men er ofte mer saklig. Uansett liker jeg ikke VBH. Jeg har sansen for Tiff og Jason Potato og kanskje litt for han krølltoppfyren. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Tiff og Plato er de eneste jeg synes er greie i FG. Tiff også på grunn av stemmen som jeg husker fra et eller annet racingspill som yngre. Le Mans-spill med Tiff eller en fyr med prikk lik stemme som kommentator. Angående Vietnam-spesialen ble jeg rett og slett sur og skrudde av episoden og la meg første gang jeg så at de skulle kjøre mopedene, men skal nå tvinge meg gjennom den. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Tiff og Plato er de eneste jeg synes er greie i FG. Tiff også på grunn av stemmen som jeg husker fra et eller annet racingspill som yngre. Le Mans-spill med Tiff eller en fyr med prikk lik stemme som kommentator. Angående Vietnam-spesialen ble jeg rett og slett sur og skrudde av episoden og la meg første gang jeg så at de skulle kjøre mopedene, men skal nå tvinge meg gjennom den. Vietmangreia er verdt å se men USA-turen var bedre. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Kommet et stykke nå, men så langt er den kjedeligste av alle spesialene. USA, Afrika og Polar-spesialene slår den lett ned i støvlene. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Synes at Vietnam var konge bra. Ble utrolig fristet å reise dit og gjøre akkurat det de gjorde. Mangen scener som var helt spetakulære å se på, makan til et vakker land! USA turen er best, men denne kommer lett til en andre plass. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg tenkte jeg skulle sjekke ut Final Gear, men siden Finalgear spår at Top Gear kommer tilbake allerde til mars så bruker jeg tiden på å se sesong 1 - 12 en gang til. Har planer om å se "Old Top Gear" også. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Hva er Final Gear? Eller tenker du på Fifth Gear? Endret 5. januar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 final gear er en felles fan side/forum for top gear og fift gear. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Tenkte jeg skulle kuppe tråden ved å få trådstarter til å skifte tittel til top gear/fift gear, men fant ut at han sist var aktiv for to år siden Håvard mente nok fifth gear Endret 5. januar 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Så Fifth Gear s015e01 nå nettopp. Det er helt grei erstattning for Top Gear. Mye mer saklig (og ikke fult så morsomt). 5th Gear er et program som har folk som virkelig er intereserte i bil, mens Top Gear kan sees av ALLE, da det har en såpass høy underholdningsfaktor. Men for all del, bil er bil. Og 5th Gear tar bort de værste abstinensene Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Tror jeg holder meg til Top Gear enn så lenge. Så konservativ som jeg er Klarer heller ikke å se på noen andre enn Captain Slow, Jezza og Hamster. Lenke til kommentar
rotiz Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 In the Polar film there is a simple premise - can a car get to the Magnetic Pole, and the whole film hangs round that; what the guys do is just bonus entertainment. Likewise in Botswana the spine of the film is "Can ordinary cars go where four wheel drive cars go?"; and likewise whatever the lads get up to along the way should be secondary to that premise. In Vietnam though, the transport question isn't that strong, because as Ewan and Charlie have proved so well, you can go almost anywhere on a bike. This means the narrative of the film is a bit more skewed towards the three guys: e.g. Can Jeremy make it without killing himself? Can the others make it without killing Jeremy? So please forgive us on that one. We haven't gone self indulgent, and as soon as we find another titanic vehicular challenge we'll be there. fra: http://www.topgear.com/us/blog/more/top-ge...ietnam-special/ Vietnam special'n var nok ment litt annerledes enn de andre. Synes selv den var morsom, handlet mest om Jeremy, James og Richard noe som var en grei avveksling. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 For meg, som ser mer på Top Gear for underholdningsverdien enn for saklig bilprat var vietnamepisoden herlig. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Tenkte jeg skulle kuppe tråden ved å få trådstarter til å skifte tittel til top gear/fift gear, men fant ut at han sist var aktiv for to år siden Håvard mente nok fifth gear Jeg mente begge deler. Korrekt innlegg: Jeg tenkte jeg skulle sjekke ut Fifth Gear, men siden Finalgear spår at Top Gear kommer tilbake allerde til mars så bruker jeg tiden på å se sesong 1 - 12 en gang til. Har planer om å se "Old Top Gear" også. (Håper jeg ikke surrer mer nå) Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Vær så snill! Ikke surr/bland Fifth Gear inn i Top Gear. Opprett heller en egen tråd for det programmet. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Enig. Dette er TopGear tråden, lag heller en ny og ikke mer Fifth Gear snakk her. Endret 8. januar 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 har noen sett da de lager limoerXD de er de beste gutta ass:P Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Selvfølgelig. En bra challenge det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå