Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sist jeg sjekket var dette en Top Gear-tråd - ikkeno fifth crap her.

Når det ikke kommer noe ny top gear innen de nærmeste mnd og man har sett alt som er å se så er det gøy å se noe nytt (+gleder meg veldig til ferrari califorina testen)

Lenke til kommentar

Tiff og Plato er de eneste jeg synes er greie i FG. Tiff også på grunn av stemmen som jeg husker fra et eller annet racingspill som yngre. Le Mans-spill med Tiff eller en fyr med prikk lik stemme som kommentator.

Angående Vietnam-spesialen ble jeg rett og slett sur og skrudde av episoden og la meg første gang jeg så at de skulle kjøre mopedene, men skal nå tvinge meg gjennom den.

Lenke til kommentar
Tiff og Plato er de eneste jeg synes er greie i FG. Tiff også på grunn av stemmen som jeg husker fra et eller annet racingspill som yngre. Le Mans-spill med Tiff eller en fyr med prikk lik stemme som kommentator.

Angående Vietnam-spesialen ble jeg rett og slett sur og skrudde av episoden og la meg første gang jeg så at de skulle kjøre mopedene, men skal nå tvinge meg gjennom den.

Vietmangreia er verdt å se men USA-turen var bedre.

Lenke til kommentar

Så Fifth Gear s015e01 nå nettopp. Det er helt grei erstattning for Top Gear. Mye mer saklig (og ikke fult så morsomt).

5th Gear er et program som har folk som virkelig er intereserte i bil, mens Top Gear kan sees av ALLE, da det har en såpass høy underholdningsfaktor.

Men for all del, bil er bil. Og 5th Gear tar bort de værste abstinensene :p

Lenke til kommentar
In the Polar film there is a simple premise - can a car get to the Magnetic Pole, and the whole film hangs round that; what the guys do is just bonus entertainment. Likewise in Botswana the spine of the film is "Can ordinary cars go where four wheel drive cars go?"; and likewise whatever the lads get up to along the way should be secondary to that premise.

In Vietnam though, the transport question isn't that strong, because as Ewan and Charlie have proved so well, you can go almost anywhere on a bike. This means the narrative of the film is a bit more skewed towards the three guys: e.g. Can Jeremy make it without killing himself? Can the others make it without killing Jeremy? So please forgive us on that one. We haven't gone self indulgent, and as soon as we find another titanic vehicular challenge we'll be there.

fra: http://www.topgear.com/us/blog/more/top-ge...ietnam-special/

Vietnam special'n var nok ment litt annerledes enn de andre. Synes selv den var morsom, handlet mest om Jeremy, James og Richard noe som var en grei avveksling.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle kuppe tråden ved å få trådstarter til å skifte tittel til top gear/fift gear, men fant ut at han sist var aktiv for to år siden :p

Håvard mente nok fifth gear

Jeg mente begge deler.

Korrekt innlegg:

Jeg tenkte jeg skulle sjekke ut Fifth Gear, men siden Finalgear spår at Top Gear kommer tilbake allerde til mars så bruker jeg tiden på å se sesong 1 - 12 en gang til. Har planer om å se "Old Top Gear" også.

(Håper jeg ikke surrer mer nå)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...