Spirre Skrevet 30. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2017 (endret) dog så er det over 2 mnder sia, så om "mange" er litt drøyt, så er det en stund sia nå btw, takk for info Bytex, kjekt å vite om man informerer til folk som lytter til hva man sier eller ikke Endret 30. mai 2017 av Spirre Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 30. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2017 "sommer hytte" på TV2 ble sent i 10 uker og så "huset" etterpå Da har det gått 15 uker ( avslutningen var i forige uke ) 15 uker er altså rundt 3 måneder Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2017 Da er vi enige likevel. Det er ikke så lenge siden den siste sesongen blei sendt. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 30. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2017 Hvordan får du da 37 dageer til å bli 15 uker ? jeg får bare litt over 5 uker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2017 Nå tror jeg at du krangler med deg selv her. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2017 Elgen, hva er det du er uenig i nå? Giulia Quadrifoglio testen du referer til å sier du har sett ble sendt den 12. mars 2017. Dette er litt over 11 uker siden. Du kan ikke ha sett denne episoden noe før den gitte datoen, om du husker å ha gjort det så husker du feil, så enkelt er akkurat den saken. Første episode i sesong 24 ble sendt 5. mars altså for rundt 12 uker siden, denne har du heller ikke sett snurten av før den gitte datoen. Siste episode av sesong 24 ble sendt 23. april altså for 5 uker siden. L4r5 har allerede gitt deg en kilde på dette men jeg kan posten den igjen såpass den forhåpentligvis går inn https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Top_Gear_episodes#Series_24_.282017.29 Det er ikke noe å krangle på, det er klare tall uten rom for tolking. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2017 Nå tror jeg at du krangler med deg selv her. Det morsomste fra elgen hittils 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 30. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2017 vel .problemt er at jeg så den episdoen før programmene "sommer hytta" og programet "huset " ble sente på TV 2 og det er det 15 uker siden Derfor er det noe som ikke stemmer her Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2017 Nei du har ikke sett den episoden for 15 uker siden, det er klin umulig, de hadde ikke spilt inn studiodelen engang på det tidspunktet. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2017 (endret) Moderatormelding På tide å gå videre fra diskusjonen rundt hvorvidt man kan ha sett en episode før den har blitt produsert. Misforståelser kan skje, men vi trenger ikke å dvele noe lenger med det. Ett innlegg fjernet. Kommentering på moderering tas på PM, ikke her i tråden. Endret 30. mai 2017 av Quote 3 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2018 Denne siste episoden må være en av de beste episodene jeg har sett av Top Gear noen gang, og da mener jeg samtlige sesonger. Helt rått! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2018 Oi, var ikke klar over at sesongen hadde startet engang, jaja da har jeg 3 episoder å se på de neste dagene Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2018 Prøvde meg på den første episoden, men de er jo helt håpløse og alle (untatt gjesten) leser fra manus Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2018 Slik top gear alltid har vært med andre ord? Top gear har alltid vært skriptet, noe som siee seg selv om en ser på de fleste challenger de har. Vil dog si at det nødvendigvis ikke er en negativ ting Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 15. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2018 Slik top gear alltid har vært med andre ord? Top gear har alltid vært skriptet, noe som siee seg selv om en ser på de fleste challenger de har. Vil dog si at det nødvendigvis ikke er en negativ ting Selvsagt er alt scriptet, og slik må det være. Men det er allikevel stor forskjell på å servere replikkene monotont fra et manus og i det minste gjøre et forsøk på å få det til å høres naturlig ut. Sistnevnte har bare ikke Top Gear fått til de siste sesongene, men TGT er jo i en klasse for seg selv på siden, så de har litt å ta igjen der på hvor dårlig man kan gjøre manus lesing.. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Så akkurat episode 3 av denne sesongen... Dette var virkelig noe helt spesielt, stiller meg helt og holdent bak Vertical^ , dette er nok den beste top gear episoden jeg noensinne har sett! Endret 16. mars 2018 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 1. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2018 http://www.side3.no/serieguiden/matt-leblanc-slutter-i-top-gear/3423495279.html Der var Joey ferdig også. Kanskje greit å legge ned hele dritten snart? Blir for dumt når det skal være nye programledere hver sesong. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 1. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2018 Det var triste nyheter. Synes han var en glimrende programleder. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 1. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2018 Top Gear bytter programleder oftere enn trenere på fotballag om dagen. For håpe de klarer sette sammen en grei trio Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2018 Løpet er kjørt for lenge siden Svært sjeldent det går bra å bytte ut personer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå