JDMguy Skrevet 6. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2017 Så dere episoden på TV eller nett? Føler at mange skriver at "de kan ikke måle seg med det Clarkson og co var før", men samtidig skriver "de prøver for hardt å være det samme Clarkson, Hammond og May engang var". Kan være jeg som misforstår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2017 Så dere episoden på TV eller nett? Føler at mange skriver at "de kan ikke måle seg med det Clarkson og co var før", men samtidig skriver "de prøver for hardt å være det samme Clarkson, Hammond og May engang var". Kan være jeg som misforstår. Jeg så den første episoden via torrent. Selv skjønner jeg meg ikke helt på de som sliter med denne TG identitetskrisen, Jezza og co var absolutt dyktige underholdere, men tanken var også rimelig tom i de siste 3-4 sesongene, og om JC ikke hadde fått sparken så er det ikke sikkert at de hadde fortsatt den dag i dag. Selv likte jeg den nye trioen, og liker hvordan de har hentet bil folk fra Youtube generasjonen. Eneste negative jeg vil si om den nye episoden er hvor de prøvde å skrive inn Harris som en Hammond Jr ved kontainer sekvensen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Jepp det er derfor jeg nevner s8-13, det var da de var på sitt mest "crazy" og kreative. Men de fikk beskjed om å tone ned tulleinnslagene og fokusere mere på biltesting av BBC. Så det ble ingen flere tester av typen luftputebåt nedover Themsen. s20 og 21 var mest bare det samme gamle på tomgang. Endret 7. mars 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 7. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2017 Var veldig positivt overrasket over showet. Det er absolutt ingen tvil om at godeste "Shouty Twat" var problemet i forrige sesong. Kjemien mellom de som leder det nå er brukbar, og jeg tror det kommer til å bare bli bedre og bedre utover sesongen. De holder på med et revidert konsept av et show folk har skyhøye forventninger av, selvfølgelig kommer det til å være noen med sterke meninger og det er plenty av folk som slenger rundt med meningene sine uten å ha i det hele tatt sett showet. Alt i alt så likte jeg ihvertfall første episode, men håper som alltid at det kunne vært litt mindre "scripted". Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Jeg virkelig storkoste meg med første episode denne sesongen! Chris Harris er en herlig figur som virkelig hadde godt av å få seg en større rolle, hans lidenskap for det han gjør skinner virkelig gjennom, helt fantastisk! Reid er jeg ikke helt overbevist om enda, syns han hadde litt for mange kleine moments på første episode, fyren har aldri helt falt i smak hos meg, men en for se hvordan han utvikler seg videre iløpet av sesongen, i Extra Gear fra sesong 23 har jeg igrunnen syns han var grei. LeBlanc gjør en helt grei jobb, ikke noe betydelig å klage på men igjen ikke noe å rope hurra for helt enda. Det største løftet er nok uansett å bli kvitt Chris Evans samt at Harris har fått en langt større rolle. Jeg har igjen offesielt troen på top gear! Edit: Måten kjendis besøket ble håndtert her likte jeg mye bedre enn fra tidligere sesonger av top gear, om det var en kjendis jeg ikke var spesielt interessert i syns jeg somregel disse seksjonene hvor de satt i 10 minutter å pratet var direkte kjedlig, når de nå blir integrert mer i hele showet tror jeg dette kan bli langt mer interessant. Endret 7. mars 2017 av Evil-Duck Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 7. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2017 Wow! Er faktisk svært fornøyd med det jeg så! Elska måten med kjendisen at alle programlederne var med og at det kom flere artige småinnslag i mens. Gleder meg veldig til neste episode! Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 7. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2017 Kan forresten nevne at det beste med den nye episode var da Joey (jeg kommer alltid til å kalle han det) testa høytrykkspyleren. Sjuke greier. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2017 Jeg syntes Chris Harris gjør seg litt til, iforhold til hvordan han var i "Chris Harris on cars" Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2017 Har ikke rukket å sett hele episoden enda, men må si at det jeg har sett er veldig bra. Det nye TG nå har potensiale til å bli like bra som CHM med tiden! Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 7. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2017 Lo høyest når LeBlanc ble rævkjørt så hardt at luen holdt på å falle av. Grei episode, litt vel scripted, men kommer seg vel. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 8. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2017 Kan nevnes at den nye episoden er vurdert til 7,1 på imdb, mens hele den forrige sesongen ligger mellom 2,0 og 2,5. Det kan vel kalles en ganske brukbar oppgang. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Veldig lovende. Nye studioet så meget bra ut, å velge GT86 som kjendisbil var ingenting annet en fantastisk. En morsom bil som kan føre til litt artigere kjøring, og flere feil. Ellers var episoden bra, og har virkelig troen på denne sesongen Endret 8. mars 2017 av Vertical^ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2017 Så resten av episoden idag og må egentlig si at denne episoden var veldig bra. Liker den nye trioen og de hadde spennende innslag. Bra gjest (liker den delen godt, både før og nå). Nye studioet er kult og endelig har de en kul bil kjendisene kan kjøre. For å være helt ærlig så var denne episoden på et høyere nivå enn det mange av episodene i de siste sesongene som CHM styrte. Top Gear is back! Bedre enn på lenge synes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2017 Godkjent episode! Har TGT samme utviklingen etter tilbakemeldinger fra forrige som TG har hatt, så kan vi fort sitte igjen med 2 veldig bra serier. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2017 Bra episode, mye takket være Chris Harris. Han var jo suveren hos /Drive og Chris Harris on Cars, så det er ikke så overraskende at han imponerer her, egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. april 2017 Rapporter Del Skrevet 15. april 2017 er bare jeg som opplever de ganske awkward når de er i studio eller har besøk/gjest? nesten litt hard to watch utrolig awkward med hun kvinnelige gjesten når hun øvelseskjørte med harris men lo godt av første episode, absolutt fremgang fra sist sesong! Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. april 2017 Rapporter Del Skrevet 15. april 2017 Nå kommer disse episodene på BBC Brit , NRK eller TV2 ? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 15. april 2017 Rapporter Del Skrevet 15. april 2017 (endret) Nå kommer disse episodene på BBC Brit , NRK eller TV2 ? Går allerede Torsdager kl 22.00 på BBC Brit http://www.bbcnorge.com/kanaler/brit/#schedule-search Endret 15. april 2017 av slipten Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. april 2017 Rapporter Del Skrevet 15. april 2017 Hvis det er første sesong med Chris Harris så har jeg alrede sett episodene Er det den sesongen dere referer til ? hvis det er snakk om sesong 2 med Chris Harris så må jeg finne et bedre tidspunkt å se dem på Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. april 2017 Rapporter Del Skrevet 15. april 2017 Top Gear er på sesong 24, og går nå hver søndag Forøvrig meget imponert over hva de har fått til. I mine øyne ble jeg litt skuffet over The Grand Tour fordi forventningene var så utrolig høye. Med Top Gear har forventingene vært lave, og denne sesongen har vært et stort oppløft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå