Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6 personer blir bare rot og tror ikke det blir så mye bedre med de resterende 5..

Top Gear har vel alltid vært 3 personer og de har gjort sukess med 3 personer, så hvorfor forandret de på det?

at Evans forsvinner vil nok hjelpe litt, men synes fortsatt det blir mye rot med for mange personer involvert

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hvem er han med de blå brillene?

Minner om onkel blå fra barne-TV.

Eddie Jordan du tenker på? Han drev tidligere med race kjøring og senere hadde han et F1 team, nå om dagen er mest å se på F1 sendinger fra UK.

Lenke til kommentar

Kanskje en av de andre får en mere fremtredende rolle sammen med Leblanc da. Jeg syns også det var litt mange programledere nå.

Men jeg håper Matt holder posisjonen, han passer veldig godt og blir varmere og varmere i trøya. Han er morsom også.

Lenke til kommentar

Absolutt ikke. Han valgte selv å slutte tror jeg. Jeg syns ikke han var så ille som "hylekoret" vil ha det til. Mange har jo ikke sett episodene engang de bare "hater" Evans uansett for de har lest han roper mye når han snakker og ikke heter Clarkson til etternavn. 

Han var gjest i gamle top gear 2 ganger og gjorde gode episoder da som gjest og på banen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

I alle år har jeg hatt det sånn at når episodene kommer så må jeg se det med en gang. Nå i det siste har jeg brukt et par tre dager på en episode.. Ser gjerne 20 minutter om gangen før jeg må finne på noe annet en stund...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Første episode med Evans var ille, virkelig ille! Men han eller crewet tok tak i kritikken og roet han ned kraftig, i tillegg til at fikk en mindre fremtredende rolle og stort sett bare snakket mer enn 2 ord under intervjuene. En trio kombo med Leblanc, Harris og Reid vil nok styrke TG hvor de fremdeles driver med bil testing på storslåtte lokalisasjoner slik som i denne sesongen. Nå som sesongen er over kan man jo lure på hvorfor de gikk ut med 6 programledere når majoriteten av filmene var Leblanc, Harris og reid, og de to siste gjorde en bedre jobb enn hva Clarkson og co greide det siste tiåret når det kom til bilfilmene!

Lenke til kommentar

Leblanc, harris, og reid, samme format som før, kunne blitt bra.

Har skippet over segmenter som virker lite interessant, og alle intervjuer, men produksjonskvaliteten er fortsatt topp, og egentlig en grei, kort sesong. Alt som Chris Harris lagde var bra, om de bare kunne latt han gå litt mer i dybden.

Lenke til kommentar

Hvem er han med de blå brillene?

Minner om onkel blå fra barne-TV.

Eddie Jordan du tenker på? Han drev tidligere med race kjøring og senere hadde han et F1 team, nå om dagen er mest å se på F1 sendinger fra UK.
Det var festlig å se EJ irritere vettet av DC på BBCs F1- sendinger, men på TG fremstår Jordan som helt ufarlig og dørgende kjedelig.

https://youtu.be/aCqGZFe1OWI

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...