Dubious Skrevet 27. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2016 Liker seertallene, fra 4 mill til 2 mill over 4 episoder Jeg skal faktisk vurdere å se på Top Gear om de kutter ut Evans Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Nå har jeg ikke sett gårsdagens episode enda, men tendensen så langt har da vært kraftig stigende. Digger Chris Harris og Rory Reid, de lager sånt som vi gamle kjipinger vil se på. Ordentlige tester. Men eksperimentet Evans kan jeg være enig i har feilet. Episodenes kvalitet er omvendt proporsjonell med hans skjermtid. Endret 27. juni 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2016 Episodene har blitt bedre og bedre, akkurat som jeg forutså før det startet. Man venner seg til Evans også. Er sikkert mange som syns Clarkson var slitsom og brautete i starten også. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2016 Det er tydlig at de har tonet ned Evans ganske kraftig. De andre får mer og mer plass, noe som er veldig bra. LeBlanc ser ut til å finne seg til rette også etterhvert, men de som gjør tingene spennende er Rory Reid og Chris Harris.. Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 27. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2016 Jeg liker nye top gear, ja Evans skriker når han prater, men som flere har antydet, de andre får mer plass. Selvfølgelig kan ikke "gamle" top gear sammenlignes, da den trioen er det beste som har skjedd britisk TV, men synes nye top gear er bra. Så bra man kunne håpe på med tanke på at dem ville fortsette top gear med nye programledere. Jeg tror uansett top gear på et punkt vil si stopp, da dem ikke kan kjøre sammen regla hele tiden, og kan fort bli kjedelig. Men så lenge dem har disse "epic" turene osv, skal jeg fortsette å se, da jeg synes underholdningsverdien fortsatt er ganske høy! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 27. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2016 Siste episode var ganske bra egentlig, selv Chris Evans, men de burde fremdeles bli kvitt han Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2016 Tror ikke han går noensteder. Tenk så mange klager BBC fikk på Clarkson gjennom årene. De butta han jo ikke ut fordet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2016 Jeg irriterer meg over måten de prøver å være "episk" på...alt skal være så stort og grandios og så er det en liten fuckings roadtrip i irland liksom. Det gjelder omtrent hvert innslag omtrent...EPIC SHIET liksom..og så er det egentlig ikke det i det hele tatt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2016 Herregud, fant han noe i øret eller? https://imgur.com/gallery/Q03rUXd 3 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 28. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2016 Har glant litt på de siste episodene, men dette funker bare ikke for meg. Som forventet ble det akkurat samme greia som TG USA. De gjørt kule ting nå og da, men med feil programledere føles det bare som en kjip kopi. Blir som om de skulle bytte ut alle i Radioresepsjonen og la noen andre fortsette med akkurat samme greia. Høsten og The Grand Tour kan ikke komme fort nok. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2016 Var det ikke noe extra gear denne uken? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2016 Tror ikke han går noensteder. Tenk så mange klager BBC fikk på Clarkson gjennom årene. De butta han jo ikke ut fordet. Har aldri sett at noen har klaget på Clarkson, men han/de hadde jo en fordel med høye seertall i motsetning til dagens Top Gear som har høyest seertall hvor Clarkson hadde lavest Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) bare tabloidrykter og tøvprat. BOOM! EVANS STEPS DOWN AS TOP GEAR HOST http://www.c21media.net/evans-steps-down-as-top-gear-host/ http://bbc.in/29eEnp1 Endret 4. juli 2016 av Maury 5 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2016 And there was much rejoicing. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2016 Uten å ha sett sesongen vil jeg tro det er mer å hente i å utnytte de gjenværende bedre, enn de taper ved å "miste" Evans. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2016 woho! får håpe de andre blir værende da, spesielt matt. og at en eventuelt ny host har en litt mer normal stemme. Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2016 Matt sitt innslag i gårdagens episode gav meg god gammel top gear følelse. Håper han går inn som hoved host videre. Og at de gjør om på måten de intervjuer folk på, for sånn det er nå skipper jeg bare raskt igjennom gjeste biten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2016 Uten å ha sett sesongen vil jeg tro det er mer å hente i å utnytte de gjenværende bedre, enn de taper ved å "miste" Evans. Hmm, merkelig av deg å vite det uten å sett en episode denne sesongen. Når det er sagt, Evans har roet seg ned betraktelig etter første episode, og serien i sin helhet har blitt mer bil enn tull med bil fordi om det også kan være morsomt. håper de fra høsten av gjør trioen til Leblanc, Reid og Harris, med noen gode innslag av Jordan, har nemlig sansen for han, men slik F1 kalenderen er lagt opp kan det kanskje bli problematisk å få han med på et fast basis. Etter en svak start så har sesongen vokst på meg og vil plassere den midt på treet sammen med majoriteten av sesongene til den forrige trioen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2016 I all verden..hvem blir å erstatte evans tro. Tviler på at matt blir enslig host Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Uten å ha sett sesongen vil jeg tro det er mer å hente i å utnytte de gjenværende bedre, enn de taper ved å "miste" Evans. Hmm, merkelig av deg å vite det uten å sett en episode denne sesongen. Ja, bare dette internettet hadde eksistert hvor man kunne lest meningene og sånt til andre mennesker. Det er ihvertfall den generelle meningen ser ut til å være både her i tråden og på nettet ellers for det meste. Endret 4. juli 2016 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå