Bytex Skrevet 2. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2016 http://www.side3.no/motor/slik-blir-nye-top-gear/3423217342.html Nytt intervju med en av produsentene som har vært med siden CHM-starten. Høres bra ut. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Ser frem til 29. mai. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) Testene var jo selve smørøyet. BBCs skunkworks i film, klipping og lyd. Seriøse biltester finner man i blader, det er ikke tid til det på TV. For ikke å snakke om den påfølgende rundetesten ved Stig. Det var det som var TG. "Reiseprogrammet" Top Gear sliter med å balansere manus og spontanitet, og blir ofte en tam affære. Endret 12. mai 2016 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2016 Tydeligvis litt forskjellig hva vi synes var bra med TG ☺️ For min del var det roadtrippene som var genialt, de første vel og merke. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2016 TG toppet seg med Reliant-romfergen. Etter det har det vært mange gode og mange dårlige challenges/turer. Synes ikke kvaliteten er konsistent nok. Biltestene er i verste fall småinteressante. Og det er alltid spennende å se rundetiden. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 12. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2016 Blir vel ein ny tråd for GT rekner eg med? Tok å laget en jeg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1723572 Slipper vi å blande mellom TG og GT Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 12. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2016 Til informasjon Diskusjonen om The Grand Tour er flyttet til en egen tråd. Slik at denne tråden fortsetter med diskusjon om Top Gear. 3 Lenke til kommentar
TheHvidsten Skrevet 23. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2016 BBC Brit (en av BBC-kanalene man kan få på parabol/kabel i Norge) sender Top Gear to dager etter det har blitt sendt i UK. Altså sesongpremiere 31. mai på "norsk" TV. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 Evt bare finne episoden i HD på en torrentside samme kveld/dagen etter det vises på BBC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 Evt bare finne episoden i HD på en torrentside samme kveld/dagen etter det vises på BBC. Slik at man også slipper reklameavbrudd og får sett hele episoden uten noen mangler! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 Reklamen kan jeg fint finne meg i. Det at de som regel kutter i episodene er noe jeg ikke kan. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 Med vanlige Top Gear lå episodene ute i forskjellige formater allerede timen etter det var gått på BBC2. BBC Iplayer med VPN går jo også an, men det var søpletregt og timet ut veldig mye eller droppet kvaliteten plutselig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 Ser ut som de ikke gjorde det veldig bra i studiedelen av programmet. En del folk hadde visst gått tidlig under innspillingen. Håper virkelig de får det til. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 De hadde visttnok gått 2 timer over tiden som var oppsatt til innspilling, så de fleste som gikk var nok pga. at de hadde noe annet de skulle eller ville rekke toget hjem.Her er forøvrig en liten Reddit AMA med en som var på innspillinga:https://www.reddit.com/r/TopGear/comments/4kiiye/since_a_few_people_asked_i_was_in_the_audience/ 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 "Barnesykdommer" vil alle show som går gjennom en slik endring alltid ha. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 (endret) Bare ondsinna tabloid skriverier det der uansett. Produsentene sier de ikke bryr seg om sånn sverting. Sier seg selv at det er mange takes i en tv episode. Det blir ikke bare spilt inn adlibbed i 45 minutter og redigert. Da har de aldri vært med på tv innspilling før isåfall. Jeg og mamma var på Du skal høre Mye innspilling i tromsø en gang. Det tok 4 timer å lage en episode som tar 30 minutter på tv Endret 24. mai 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 Enig. Ganske blåst opp. Men, det som var mest interessant: Vært på innspilling av "Du skal høre mye"? Dæng! 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 (endret) Helt vanlig at statister får nok og går hjem, både på TV og film. Endret 24. mai 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 Forrige TG gikk ikke på skinner det heller i starten, se på starten til forrige gjeng, det var ikke overfylt i hangaren deres heller, og de brukte sikkert sin tid på å få alt på stell. Jeg er spent på første episode til søndagen, og til tross for at jeg ikke liker programlederne hver for seg så kan det kanskje fungere sammen. Tiden vil vise om dette er en hit eller miss fra BBC sin side Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 Letterman startet innspilling av episodene kl 16 og holdt på 2-3 timer. så gikk episoden på lufta rundt 23. Ganske effektiv redigering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå