Håvard Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Da har jeg fått sett den episoden også, og jeg har, som Dandor, bare ett ord: Episk! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Fantastisk morsomt. Gliste gjennom hele episoden og i likhet med dere så kom det noen latterkuler. Episoden var veldig veldig bra, men slår ikke USA episoden for min del. "For many people Vietnam is a war, not a country" Fantastisk flott land. Skulle hatt episoden i full HD Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Fantastisk episode, lo godt flere ganger, spesielt da Hammond skallet May's "gentlemans region" Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Ålreit. Langt fra det beste fra gutta. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Ålreit. Langt fra det beste fra gutta. Jeg mener det er en av de beste "full episode-challangene", bare slått av Polar-specialen... Lenke til kommentar
drz Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som har peiling på når s13 kommer? fant ikke noe når jeg tittet kjappt innom wikipedia + google Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Finalgear.com sier Mars. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Mildt skuffet over at de kjørte moppiser og at det ikke var noe særlig med challenges. Uansett var det veldig vakker natur og å se Jezza tryne var herlig. Det samme med kapteinens utrolig svake motor som tvang han til å skyve driten opp en bakke. Fnis fnis, gleder meg til neste sesong. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Litt enig med dere. Var en OK episode, mye morsomt fra Clarkson og de, men var litt skuffende at de kjørte mopeder. Kan ikke sammenlignes med Amerika og Polar episodene... Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg flirte vel ca 75% av den episoden. Resten av tiden brukte jeg på og smile. Spesielt med den "usa-lakkerte" motorsykkelen med Born In The USA drønnende fra radioen. Herregud som jeg lo, når hammond fikk stopp i vannet og ser den. Virkelig bra! Så, hvor lenge må vi gå uten Top Gear nå? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 vietnam episoden var ok den, ikke den beste blandt disse full episode turene, da er afrika og nordpolen de to beste, men vietnam var ok den også. ser fram til oppstart utpå vårparten igjen. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Boooooorn in the USA! *torden smell* "That's thunder, and the village" Fy faen så genialt Knall episode, men nådde desverre ikke opp til Polar og USA specialsa.... Endret 31. desember 2008 av Sveerbatov Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Stusset litt over den sangen, den er jo så anti-amerikansk som Springsteen fikk den til å bli, men de fleste ser ut til å tro at den er pro-amerikansk pga refrenget Jeremy har kjørt Vespa flere ganger før forresten, så at han slet med å bruke den var bare oppdiktet. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Jamfør Stephen Colbert på TV og Stephen Colbert privat. De spiller karakterer. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Ja jeg vet. Men greit å vite hva som er skriftet og hva som er ekte. Endret 31. desember 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Top Gear er jo veldig skriptet. Ren underholdning er det. Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Likte godt Vietnam special, men den var ikke like bra som Polar og USA. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Sesong 12 var utrolig bra! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Njaei - syns egentlig den var litt treg, fikk aldri de helt store høydepunktene. Følte at det var langt mellom "toppene", i forhold til de "gode gamle" sesongene (<8). Misforstå meg rett, vi snakker fortsatt om noe av det morsomste jeg vet på TV Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg synes sesong 12 er den beste siden åtteren. Konseptet trengte litt oppfriskning, og det fikk de endelig til. Selv om showet enda går ut på det samme, er tonen og stemningen litt bedre enn den noe matleie følelsen de tre siste sesongene ga, og hoved-innslagene er ikke alt for lange lenger. Håper de tar de gode tendensene med seg videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå