Quote Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Det er åpenbart at de prøver noe nytt med tanke på antall programledere. Jeg regner med at vi kommer til å se noen oftere enn andre. Gleder meg til å se hva de får til, og kommer til å gi de mange episoder. Det tar tid å bli varm i trøya. De har uansett et utrolig bra produksjonsteam bak kamera, noe man garantert kommer langt med. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Gjengen filmer i Blackpool, kjører rundt i en åpen jeep med fint vær. 2 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Vi må jo huske at May og Hammond var nye fjes når "nye top gear" startet opp i 2003. Frem til da var det bare Clarkson og redaksjonen. Så gi disse nye fjesene en sjanse også, det kan jo bli legendarisk. May var faktisk med i gamle-gamle Top Gear ein stund. Hammond, derimot, var heilt fersk. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Det er helt klart at dem må finne sitt eget format. Det er for å unngå direkte sammenligninger. Jeg har et ganske åpent sinn. Gleder meg til CHM sine påfunn med Amazon og gleder meg til hva Evans & Co can få til med nye Top Gear. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Når starter det nye showet egentlig? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 April eller mai. BBC Brit skal sende episodene dagen etter de har gått på moderkanalen Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 noen som vet når det nye showet til CHM starter? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Eneste jeg sett angående det er i løpet av året. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Mhm, eneste indikatorene vi har fått er at det mest sannsynlig vil komme til høsten. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Det er helt klart at dem må finne sitt eget format. Det er for å unngå direkte sammenligninger. Jeg har et ganske åpent sinn. Gleder meg til CHM sine påfunn med Amazon og gleder meg til hva Evans & Co can få til med nye Top Gear. Ja en direkte sammenligning tror jeg ikke de vil komme særlig godt ut av. Problemet er jo at de fortsetter med Top Gear navnet, så mange vil nok sammenligne uansett. Jeg har egentlig ikke et så åpent sinn. Men det har vel mer med at jeg liker egentlig ikke bilprogrammer. Jeg elsket Top Gear med tidligere trio, men det kan jo knapt kalles for et bilprogram. Jeg har heller ikke sansen for "remakes", feks amerikansk versjon av The Office, buuuu! Samtidig så er jo det Top Gear jeg likte også en slags remake eller reboot, så hvem vet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Det er helt klart at dem må finne sitt eget format. Det er for å unngå direkte sammenligninger. Jeg har et ganske åpent sinn. Gleder meg til CHM sine påfunn med Amazon og gleder meg til hva Evans & Co can få til med nye Top Gear. Ja en direkte sammenligning tror jeg ikke de vil komme særlig godt ut av. Problemet er jo at de fortsetter med Top Gear navnet, så mange vil nok sammenligne uansett. Jeg har egentlig ikke et så åpent sinn. Men det har vel mer med at jeg liker egentlig ikke bilprogrammer. Jeg elsket Top Gear med tidligere trio, men det kan jo knapt kalles for et bilprogram. Jeg har heller ikke sansen for "remakes", feks amerikansk versjon av The Office, buuuu! Samtidig så er jo det Top Gear jeg likte også en slags remake eller reboot, så hvem vet. Ikke glem at TG navnet har eksistert siden 1977! Clarkson og co skiftet formatet i 2002, og forhåpentligvis skifter neste gjeng formatet nok en gang. Når det kommer til US utgaven så slet de litt med å finne formen, og har funnet en nå som passer det amerikanske markedet til en vis grad. Lenke til kommentar
koots Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Trailer for nye BBC Top Gear ute 2 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Så ut som at det kommer til å fortsette i samme spor som tidligere, bare med andre programledere! Dette blir spennende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Vel, var ikke så mye nytt der... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Lite som tyder på at de har endret formelen der i gården.. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Auda. Litt dumt at de har bytta ut programlederne siden de var det beste med serien. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Traileren gir virkelig en Top Gear-følelse, selv med nye programledere. Nå tror jeg kanskje at programmet kommer til å oppleves som nyere, selv om de prøver å beholde på de morsomme tingene som de har gjort tidligere. Det er jo litt begrenset hvordan man kan lage et Top Gear show og det er nok også grunnen til at den gamle trioen begynte å høres litt vel repeterende ut. Jeg ble gira og gleder meg til å se nye Top Gear. Vi er heldige forbrukere som får både dette og det nye programmet til CHM å se fram til! Forhåpentligvis blir det ikke for mye fanboyism mellom programmene, og så kan de heller utfylle hverandre litt. Kanskje om en sesong eller to så kan de til og med lage en felles-episode, slik som Top Gear UK har gjort med TG USA og TG Australia tidligere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 De har det samme produksjonsteamet ser man jo, med fantastiske slow motion pans og tilfeldige motorsykler som hopper over veien osv. Evans har jeg hørt endel på radio før, han er en morsom fyr. Leblanc har jeg egentlig aldri sett utenfor Friends, men han har vært gjest hos Clarkson&Co et par ganger, de episodene har jeg sett. Han har en slags deadpan-humor som er veldig passende. Det ser vi jo i dette klippet også. Jeg gleder meg til begge showene setter i gang. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 De har null appell her hos meg Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 (endret) De har null appell her hos meg Ja samme her, traileren ga meg dårlig Top Gear USA blandet med fifth gear og dårlig skuespill vibber. Endret 31. mars 2016 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå