Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye erfaring har Amazon med serier egentlig? Antar at gutta ikke kommer til å få like stort budsjett som de fikk hos BBC. Uten at det nødvendigvis ender opp som noe negativt.

Gjenopplivet krimdrama-serien Ripper Street for 3 sesonger, minst. En sendt. To til på vei.

Transparent, stemt til en av absolutt beste seriene i 2014. Golden Globe. Emmy-nominasjoner.

Serier 

O.s.v. 

Antar og antar. Kommer likevel til å være et betydelig budsjett. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

May, Hammond og Clarkson sitt nye show kommer til Amazon.

Det er enda usikkert hvor det vil komme i Norge, men det vil ta en stund før blir bekreftet ganske trolig. Som kan være at programmet kommer på alt fra Netflix til TV2 Sumo til noen tv-kanaler.

Er dette bekreftet?

Edit: så noen la ut link nå :p

Endret av -lemoncake
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk tro på at de får større budsjett.

BBC er tross alt statlig. 

Ja, men ihvertfall er det ingen tvil om at tilbudet fra Amazon er betydelig. Hvis ikke hadde Amazon ikke fått programmet. Det er en grense for hvor mye Netflix vil punge ut for verdensrettigheter.

Godt mulig Netflix skaffer seg rettighetene for serien i Skandinavia. Europa ellers er ikke så fullt ut satsa på av Netflix, eller er en del tøffere sånn sett for dem å skaffe rettighetene for.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Nye TG skal vist ha med seg en for meg ukjent kvinnelig modell og F1 sjåføren Jensen Button. Er spent på hvilken retning de tar showet neste år. 

Lenke til kommentar

Har tilgang til Netflix, Viaplay og TV2 Sumo. Så hvis de selger til HBO så blir jeg pirat for Top Gear. Orker ikke HBO Nordic.

Godt at de endelig har landet en avtale med noen. Håper at de setter kjapt i gang med planlegging av programmet slik at det i alle fall kommer tidlig 2016 og ikke til jul.

Nå har jo trioen + Andy mye erfaring, så de er nok effektiv vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Nye TG skal vist ha med seg en for meg ukjent kvinnelig modell og F1 sjåføren Jensen Button. Er spent på hvilken retning de tar showet neste år. 

Eg er ganske sikker på at det kjem til å vere mykje meir PK enn det det var med JC, RH og JM.

PK?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...