Filmvenn Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 May, Hammond og Clarkson sitt nye show kommer til Amazon. Det er enda usikkert hvor det vil komme i Norge, men det vil ta en stund før blir bekreftet ganske trolig. Som kan være at programmet kommer på alt fra Netflix til TV2 Sumo til noen tv-kanaler. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 Hvor mye erfaring har Amazon med serier egentlig? Antar at gutta ikke kommer til å få like stort budsjett som de fikk hos BBC. Uten at det nødvendigvis ender opp som noe negativt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 Jeg har faktisk tro på at de får større budsjett. BBC er tross alt statlig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) Hvor mye erfaring har Amazon med serier egentlig? Antar at gutta ikke kommer til å få like stort budsjett som de fikk hos BBC. Uten at det nødvendigvis ender opp som noe negativt. Gjenopplivet krimdrama-serien Ripper Street for 3 sesonger, minst. En sendt. To til på vei. Transparent, stemt til en av absolutt beste seriene i 2014. Golden Globe. Emmy-nominasjoner. Serier O.s.v. Antar og antar. Kommer likevel til å være et betydelig budsjett. Endret 30. juli 2015 av Maury Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) Lisa Clark ny sjefsprodusent for Top Gear på BBC: http://www.theguardian.com/media/2015/jul/30/top-gear-chris-evans-lisa-clark-bbc-jenson-button Edit: Endret link til siden som kom med nyheten først. Endret 30. juli 2015 av Borbra Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 Skuffa over at det ikkje kom på Netflix. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) Amazon Prime blir vist stedet for nye "Top Gear" http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-33715671 "We can't wait to see what Jeremy, Richard, James and the team will create in what is sure to be one of the most globally anticipated shows of 2016." Endret 30. juli 2015 av Borbra Lenke til kommentar
atwater Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) May, Hammond og Clarkson sitt nye show kommer til Amazon. Det er enda usikkert hvor det vil komme i Norge, men det vil ta en stund før blir bekreftet ganske trolig. Som kan være at programmet kommer på alt fra Netflix til TV2 Sumo til noen tv-kanaler. Er dette bekreftet? Edit: så noen la ut link nå Endret 30. juli 2015 av -lemoncake Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 Overraskende valg, og en sjanse å ta med tanke på at det ikke er en like utbredt plattform som Netflix. De har nok uansett gjort et kupp med å få denne gjengen da jeg tipper antall abbonenter vil stige drastisk når det nye showet nærmer seg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) Jeg har faktisk tro på at de får større budsjett. BBC er tross alt statlig. Ja, men ihvertfall er det ingen tvil om at tilbudet fra Amazon er betydelig. Hvis ikke hadde Amazon ikke fått programmet. Det er en grense for hvor mye Netflix vil punge ut for verdensrettigheter. Godt mulig Netflix skaffer seg rettighetene for serien i Skandinavia. Europa ellers er ikke så fullt ut satsa på av Netflix, eller er en del tøffere sånn sett for dem å skaffe rettighetene for. Endret 30. juli 2015 av Maury Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 Nye TG skal vist ha med seg en for meg ukjent kvinnelig modell og F1 sjåføren Jensen Button. Er spent på hvilken retning de tar showet neste år. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) |edit| Damn it, to slow Endret 30. juli 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 Er Amazon Prime tilgjengelig i Europa? Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 Nye TG skal vist ha med seg en for meg ukjent kvinnelig modell og F1 sjåføren Jensen Button. Er spent på hvilken retning de tar showet neste år. Eg er ganske sikker på at det kjem til å vere mykje meir PK enn det det var med JC, RH og JM. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 Er Amazon Prime tilgjengelig i Europa? Nei, men Amazon har solgt serier til Netflix, Viaplay, TV2 Sumo og HBO Nordic. Så ergo, ganske trolig at Top Gear går til strømmetjeneste her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) Betyr ingenting, episodene ligger på alle torrentsidene samme kvelden uansett.. Endret 30. juli 2015 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 Betyr ingenting, episodene ligger på alle torrentsidene samme kvelden uansett.. Enkelte vil faktisk støtte serier de har sans for. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 Har tilgang til Netflix, Viaplay og TV2 Sumo. Så hvis de selger til HBO så blir jeg pirat for Top Gear. Orker ikke HBO Nordic. Godt at de endelig har landet en avtale med noen. Håper at de setter kjapt i gang med planlegging av programmet slik at det i alle fall kommer tidlig 2016 og ikke til jul. Nå har jo trioen + Andy mye erfaring, så de er nok effektiv vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 Nye TG skal vist ha med seg en for meg ukjent kvinnelig modell og F1 sjåføren Jensen Button. Er spent på hvilken retning de tar showet neste år. Eg er ganske sikker på at det kjem til å vere mykje meir PK enn det det var med JC, RH og JM. PK? Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 30. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2015 Politisk Korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå