sinnaelgen Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 første inntrykket mit er at det er nesten bare er eldre filmer og seier som enten har gått på tv for mange år siden ( som man er lit lei av ) eller serier som ikke interesserer meg noe særlig nå er jeg da mest interessert i sfi filmer og serier som ikke er så gamle jeg har også fått med meg at meg har klaget på netfliks fordi det tar for lang tid før en ny film blir tilgjengelig men nå må jeg undersøke listen bedre 1 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 8. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 for min del har netflix akdri vær av interesse . mest fordi man får tid , dels fordi jeg frykter at man ikke selv kan bestemme når programmene skal sees og så vil jeg jo ha lit mere en bare et program å se på Eg trur du må lese deg litt meir opp på kva Netflix faktisk går ut på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 Nå har jo også Netflix startet opp egen serieproduksjon som holder ganske høy kvalitet, og fremfor slik som på tv hvor det blir vist en episode per uke slipper de alle episodene med en gang. Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 problemet er jo at man må betale for en haug av tjenester hvis man skal få se det man egentlig ønsker , samtid så får man som oftest også mye annet drit med på kjøpet Netflix = 99kr for millioner av episoder/filmer, akkurat når det passer deg. CD/Viasat/Get/Rikstv = 399kr for å måtte se det andre bestemmer, når de bestemmer. ..Hvilken av disse fremstår som mest "betale en haug for ting man ikke ser"? 5 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 problemet er jo at man må betale for en haug av tjenester hvis man skal få se det man egentlig ønsker , samtid så får man som oftest også mye annet drit med på kjøpet Netflix = 99kr for millioner av episoder/filmer, akkurat når det passer deg. CD/Viasat/Get/Rikstv = 399kr for å måtte se det andre bestemmer, når de bestemmer. ..Hvilken av disse fremstår som mest "betale en haug for ting man ikke ser"? Det hjelper jo lite å holde seg til en når man ikke finer alt man er ute etter på den en av dem jeg er ute etter mange av de programmene som sendes på vanlig tv , det vil aldri komme på netflix ser man litt på det så er netflix ikke noen erstatning for TV , bare et supplement alternativet til det er jo ha abonnement flere steder på nettet , for det er jo programmene til TV2 ,TVN ,Discovery og litt fra NRK jeg først og fremst ønsker å se Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 13. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Var jo genialt med han som kommenterte at han skulle kjørt en Reliant Robin Endret 13. juli 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 Veldig synd at de ikke fikk testet LaFerrari mot P1 og 918. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 Veldig synd at de ikke fikk testet LaFerrari mot P1 og 918. Da har de noe å gjøre i det nye programmet! Passer vel fint for de å ha et såpass bra trekkplaster før showet har startet. Mange som venter på den testen. Så spørs det om ikke noen klarer å teste de før dem. Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 Ble sikkert uoffisielt testet under gumball Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 13. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2015 Var vel ingen som kjørte LaFerrari under Gumball? Var en god del 918er og ihvertfall 1 (muligens flere) P1. Vet Deadmau5 kjørte sin på USA-delen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) Tror den testen kan bli vanskeligere å få til en hva mange tror. Eneste sannsynlige og logiske mulighet er hvis alle tre fabrikkene faktisk ønsker det. Når Ferrari sier at de aldri vil selge en eier en ny flaggskip-bil hvis han/hun låner bort sin LaFerrari til test, så mener de det faktisk. Å få kjøpe en LaFerrari (ny, ikke brukt), skal litt til. Endret 14. juli 2015 av Vertical^ Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2015 Må de avsløre hvem som har lånt de en Ferrari da? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2015 Det er ikke sikkert alle super-rikinger synes det er et så forferdelig stort tap å ikke få kjøpe siste ultra-ferrari igjen. Skulle tro noen av dem var trassige nok til å gå med på dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2015 Må de avsløre hvem som har lånt de en Ferrari da? Er jo ikke fryktelig vanskelig å finne ut hvem som eieren den når det bare 499 stykk i verden, og de fleste av dem er "skreddersydd" for hver eier. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2015 det er noe underlig hvis Ferrari bare tillater at eieren skal kjøre bilen og samtidig ikke ønsker å teste dem opp mot andre biler jeg trodde jo at hele poenget med slik biler var at de skulle være best Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) Ferrari er redde for å tape, enkelt og greit. Endret 14. juli 2015 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2015 Ferrari er redd for å tape, enkelt og greit. Ja, kan jo også lure på hvorfor i alle dager de i utgangspunktet ville at alle bilene skulle komme rett fra fabrikk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2015 Mest sannsynlig så de kan sende halve Formel 1-teamet sitt av ingeniører, analytikere, osv sammen med bilen. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 23. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2015 Gjengen ute å spiller golf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå