Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi bruken av «series» varierer ut fra britisk og amerikansk engelsk. Jeg mener at på britisk engelsk viser det til en episode/flere episoder eller alle episodene i en TV-serie.

Det at han kom kjørende med halve bilen må jo bety at han delte bilen i to for å komme seg opp av elven.

Lenke til kommentar

Fordi bruken av «series» varierer ut fra britisk og amerikansk engelsk. Jeg mener at på britisk engelsk viser det til en episode/flere episoder eller alle episodene i en TV-serie.

Det at han kom kjørende med halve bilen må jo bety at han delte bilen i to for å komme seg opp av elven.

Det skjønte jeg , men det hadde jo vært lit kjet å se det

Lenke til kommentar

Har akkurat hygget meg grandiøst med siste episode. En av de absolutt bedre jeg har sett siste årene. Veldig rart og spesielt å se kun Hammond og May alene i en tom hangar, omringet av alle tingene de har samlet på opp gjennom årene. Forventet dog en litt mer innholdsrik takk og farvel enn "Thank you for watching. And... Well... Good bye"

Spent på hva som blir nye Top Gear (Alle program har godt av fornying etter hvert, selv om jeg ikke følte at vi helt var der enda), og ikke minst hva som blir tema rundt nye programmet til gjengen, enten på ITV eller Netflix. Håper på skikkelig underholdning, nye og gode tester, challenges og sprell. Og de kan godt tone ned graden av hvor skriptet det føles. 

It's been one hell of a ride!

Lenke til kommentar

Men dette kan bare vært meg men når Jeremy sa "Then a Producer came" da forventet jeg nesten at neste setning var "And then I punced him in his face" :p

Nei, fordi alle innslagene med alle 3 var filmet lenge før han puncha produceren i fjeset. Det er bare studiodelene som er lagt på i etterkant av kaoset. Det skulle jo bli en helt vanlig sesongavslutning episode og sikkert "see you next season", men så ble hele greia satt på pause i noen måneder.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Men dette kan bare vært meg men når Jeremy sa "Then a Producer came" da forventet jeg nesten at neste setning var "And then I punced him in his face" :p

Nei, fordi alle innslagene med alle 3 var filmet lenge før han puncha produceren i fjeset. Det er bare studiodelene som er lagt på i etterkant av kaoset. Det skulle jo bli en helt vanlig sesongavslutning episode og sikkert "see you next season", men så ble hele greia satt på pause i noen måneder.

Var ikke det jeg mente med den komentaren. Les den en gang til.

Lenke til kommentar

Jeremy Clarkson og May og Hammond (+ Andy Wilman) kan ikke lage et nytt bilprogram før i april 2017 på grunn av kontrakten de hadde med BBC. Eneste måten rundt det er å lansere et nytt program på en streamingtjeneste, ikke ITV eller annen tv-kanal. Så Netflix ser ut til å være mer og mer stedet de er på vei. 

http://variety.com/2015/tv/global/jeremy-clarkson-blocked-from-launching-itv-auto-show-until-april-2017-1201534941/

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...