Bjorhus Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Bare timer igjen til avspark nå Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 holdt på å pisse på meg av dagens epsiode spesielt når de sitter i teltet og spiser de hadde det faenma fint på den turen Lenke til kommentar
ersa Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Polar Special var genial! Bumber Dumper . . . Priceless... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Det som først slår meg når jeg ser på Top Gear, er hvor fantistisk flinke teknikerne, kameramennene, redigeringsfolka, og ikke minst programlederne er. De har utrolig tøff stil på alt de lager. Det er fantastiske farger i reportasjene, det er fantasisk natur de velger å kjøre bilene i, det er enkle detaljer som et nærbilde av en bille over en vei, mens du ser bilen kjøre fordi i bakgrunnen. Det er liksom det siste som jeg legger merke til. Det er kameravinkler som jeg ikke har sett makan til, det er kombinasjonen av musikk og bilde. Det er manuset på episodene. Det oser kontroll over det de lager, og alt de lager holder en meget høy kvalitet. Ingen tvil om at dette er det bedre bilprogrammet på TV. Ingen tvil. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Snip Veldig enig. Det tekniske er så å si perfekt. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Noen som forresten vet hvem "The Stig" er. 7754269[/snapback] Eneste jeg fant... (fra wikipedia) The identity of the first Stig was revealed to be Perry McCarthy when his book Flat Out, Flat Broke was published in 2003. McCarthy is a former Formula 1 driver and test driver for the Benetton, Arrows and Williams teams, and also tested for BMW F1.[2] The identity of the new Stig has not been officially revealed. In a Winter Olympics special episode of Top Gear, the Stig was shown doing a ski jump using a snowmobile. According to the Swedish tabloid newspaper Aftonbladet, the driver performing the ski jump stunt was Dan Lang, a Swedish snowmobile cross driver.[10] In January 2006, a Daily Express article reported that Julian Bailey is secretly the Stig.[11] In an interview with Russ Swift, a stunt driver that has appeared on the show a number of times, he revealed that the Stig is not played by just one person.[12] Mark Webber with an "I AM THE STIG" T-shirt presented to him by Jeremy.Several Formula 1 drivers have appeared on the show over the years, and in their interviews the show has hinted that any of them may be the Stig, without ever revealing his true identity. The Top Gear website also lists the Stig under the "F1 drivers" section of the Power Lap board, although after posting the fastest time in the Liana, Clarkson placed his name above Ellen McArthur's on the stars' board. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Noen som har fått med seg Polar episoden som er kommet nylig? De konkurrerer om å komme først til nordpolen, Hammond med slede og hunder, Jeremey og James i en Hilux som er ombygd for å klare brasene. Som vanlig topp kvalitet. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Har de startet på ny sesong nå eller det det den samme som når de er i USA?samme sesong altså... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Genial nordpol-episode. Top Gear fortsetter å levere varene med sin hysterisk morsomme britiske humor. Digger "samspillet" mellom programlederne i denne serien; det kan være like morsomt å se de surre rundt i USA som å se de teste Bugatti Veyron. Gleder meg til flere episoder Endret 29. juli 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Ja programlederne er jo halve programmet da! Måten de på forskjellige måter legger frem bilene på sin egen måte. De har hver sin egen stil... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Helt enig, digger top gear mer enn noe annet bil/motor program. Så nylig denne polar special selv tøff episode. Lenke til kommentar
Wnd Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Nå er sesong 9 og en "polar special"spilt inn og sendt på britisk tv. Dermed skulle man tro at de kom på nrk i nærmeste fremtid. Top Gear FTW! Endret 1. august 2007 av Wnd Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Visste ikke det var kommet noe nytt Top Gear, jeg. Bumperdumper! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 Ja den polar episoden var bra! Det er mange geniale ting de tar med, og ikke minst kamerahandlingen når de drev å knuste seg frem i terrenget! Det er en fryd å se på. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Når er vi igang igjen på denne fronten, foruten polar special? Lenke til kommentar
guest315 Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) ---- Endret 7. oktober 2007 av guest315 Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Polar-spesialen var fantastisk! Jeg skal lage en egen tråd for sesong 10, som jeg gjorde for sesong 9, og jeg har startet, så den kommer ganske snart. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Så The Polar Special i dag. Veldig bra Bare å se frem til en ny sesong. Fikk dessuten med meg en episode jeg ikke hadde sett før på NRK 3 i går. Den episoden hvor de skal bygge hver sin amfibiebil. Tror aldri jeg har ledd så mye 9576109[/snapback] Ja den episoden var rett og slett smertefull. Sjeldent jeg har det så vondt. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 I kveld er det påan igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå