KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 BBC bare latterligjør seg selv, er noe komisk å lese om. Håper selvsagt på at trioen kommer tilbake igjen, samme hvilken kanal de jobber for. Eller kanskje dette bare var et triks fra deres side for å lure seg til en høyere lønn... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg står fremdeles på at dette var et triks fra Jeremy for å slippe å skifte navn til Jennifer. 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Jeg står fremdeles på at dette var et triks fra Jeremy for å slippe å skifte navn til Jennifer. Hvorfor skulle han ha bytta navn til Jennifer uansett? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Jeg står fremdeles på at dette var et triks fra Jeremy for å slippe å skifte navn til Jennifer. Hvorfor skulle han ha bytta navn til Jennifer uansett? Et veddemål han tapte. McLaren P1 mot Porche 918. (Eller fikk vi noen gang vite hvem av dem to super-bilene som var raskest rundt banen?) Endret 5. juni 2015 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Har ikke jeg fått med meg. Lenge siden? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Det var vel i samme episode hvor Hammond testet Porsche 918, om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Prøvde å finne klippet på Youtube, men fant bare det her i farta: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Det var et eller annet veddemål der han sa han ville endre navn til Jennifer hvis... også skjedde akkurat det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Det var et eller annet veddemål der han sa han ville endre navn til Jennifer hvis... også skjedde akkurat det. Har de fått kjørt 918 mot P1 på tg banen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Husker ikke, men de to andre kalte ham Jennifer flere ganger denne sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Det som skulle bli en 918 vs P1 vs LaFerrari ble jo ikke noe av.Men den dagen de får muligheten... Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 I ein av dei siste viste episodane i S22 snakka dei om at bilprodusentane var på gli slik at dei kunne teste superhybridane mot kvarandre. Kanskje dei får det til i ein ev. ny serie? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Legg merke til tidspunktet også. Endret 7. juni 2015 av iGlenn 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Ikke uvanlig at Hammond og May gjør programmer for radio og TV ellers, da. Eller så er clarkson/hammond aktuelle som hosts i et eller annet bil-radio program Endret 7. juni 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Hvorfor være så sikker på at det er bilrelatert? Alle tre har jo gjort plenty av ting som ikke har hatt med biler å gjøre (mye med mekanikk, riktig nok). Endret 7. juni 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Nye Netflix rykter: http://www.unilad.co.uk/articles/hammond-and-may-to-refuse-top-gear-return-and-launch-new-show-with-clarkson/ Håper at dette er sant. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Hammond og May er ikkje framande for å vere programleiarar for program som ikkje har med bilar å gjere. Clarkson, eg kan ikkje hugse å ha sett han som programleiar for noko anna enn bil-relaterte show. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Han har gjort et par dokumentarer, både foran kamera og som fortellerstemme Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Ja dette er en av mine favoritter som Clarkson har laget som ikke er om biler. også et reise program som heter Meet The Neighbours og mange mange flere. Endret 7. juni 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Han har laget mye bra som ikke handler om bil: https://www.youtube.com/watch?v=nXusKM5uX0s https://www.youtube.com/watch?v=Tpg6h16k8eU Håper han fortsetter med historiske og vitenskaplige dokumentarer. Endret 7. juni 2015 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå