Isbilen Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Forskjellen på unnskyldning og forklaring er ikke så viktig: Når slike opplysninger kommer til overflaten på et sånt tidspunkt, da er det all grunn til å se på det som et forsøk på å mildne omverdenens syn på situasjonen. På en måte greit nok - Clarkson hadde det nok ikke så kult akkurat da. Men det har ikke så mye å si på det faktum at han slo til en kollega. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Top Gear er dødt og begravet. Move along please, nothing to see here. Eller gjør som meg, last ned tidlige sesonger og le av Hammond teste/race flyplass kjøretøyer på Heathrow (les: knuse flest mulig svære lastebiler), eller Clarkson og gjengen virre rundt på elva Avon i en luftputebåt uten styring. Hvilken sesong/episode skjer dette? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Season 14 ep.4 er flyplass kjøretøy testen. Det med luftputebåten oppover elva var vel s17 eller 18..sjekk wikipedia der er full oversikt over alle episodene. Endret 20. april 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Her er en ganske god oversikt over alle episodene. Hvilke biler/gjester/challenges/races osv osv osv. http://www.topgearbox.com/list-of-top-gear-episodes/ Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 (endret) James May vil forlate «Top Gear» Fortsetter ikke uten Jeremy Clarkson. http://www.dagbladet.no/2015/04/24/kultur/top_gear/jeremy_clarkson/james_may/38844083/ Endret 24. april 2015 av toth Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Good news! Alle eller ingen. Og med tanke på at Clarkson er såpass frampå at han vil ha noe å gjøre så har jeg troen på et nytt show rimelig kjapt! Kom igjen Netflix, jeg har troen! Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Setter en femmer på at Top Gear er tilbake med alle tre innen jul. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Top Gear producer Andy Wilman quits show http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-32437814 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Ikke overraskende. James sa tidlig at han så på dem som en pakke, og at det fungerte på en veldig spesiell måte. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Lukter veldig at kjernen av Top Gear pønsker på noe på egen hånd. De har jo råd til å ta seg en liten tenkepause. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Kreative folk som har mye penger har mye penger fordi de LIKER å jobbe. Ikke sitte stille. Så jeg tror ikke noen av dem har tenkt å ta ferie eller pensjonere seg selv om de har masse penger i banken. De skal jo fortsette med den live-turneen, bare kalle den Clarkson, Hammond & May Live istedet for Top Gear live. Clarkson sa også at han blir ikke gående ledig til sommeren. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Nei, han er jo medlem i BBC-adelen som er gjest i et eller annet program annenhver uke. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Drømte om at Top Gear fortsatte med Richard og James, men at Jay Leno og Siv Jensen var med istedenfor Jeremy...Ikke spør meg hvorfor, er absolutt ikke et ønske. Men hadde sikkert vært festlig Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Gleder meg til å se hva de gjør videre. Veldig gode nyheter at de holder sammen! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Gleder meg til å se hva de gjør videre. Veldig gode nyheter at de holder sammen! Jepp. Hadde vært herlig dersom de lagde en avtale med Netflix, da kan jeg se alle episodene med en gang de kommer ut, og slippe å laste dem ned. Har nemlig ikke tv-kanaler. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Jeg er spent på hvordan de forandrer oppskriften på Top Gear igjen jeg Vil de gå tilbake til det programmet opprinnelig var, dvs et rent bilprogram, eller vil de fortsette dagens profil med biler majoriteten ikke har råd til, eller vil de ta en amerikansk vri hvor showet er blitt vridd til en ren challange episode hvor hver episode er et nytt oppdrag. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Jeg er spent på hvordan de forandrer oppskriften på Top Gear igjen jeg Vil de gå tilbake til det programmet opprinnelig var, dvs et rent bilprogram, eller vil de fortsette dagens profil med biler majoriteten ikke har råd til, eller vil de ta en amerikansk vri hvor showet er blitt vridd til en ren challange episode hvor hver episode er et nytt oppdrag.De har jo vært en blanding mellom de to da Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Rent bilprogram slik det var før blir det nok ikke. Ikke noe penger for BBC å hente der, og det har vært prøvd før uten hell. Jeg tror og frykter ledelsen i BBC prøver seg på en fortsettelse, med små forandringer fra dagens konsept, med medfølgende mageplask. Etter en sesong eller to med sviktende interesse og seerantall blir showet lagt på is. Min første tanke er at det blir en klein opplevelse å se første episode av "nye" Top Gear, når enn det kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå