Bytex Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Ja, de er samme typen avis som finner på kjærester for kongelige i Europa, så.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 (endret) "Now the Daily Mail has reported that the BBC have agreed to bring back Clarkson but on one condition. He will be monitored by an executive so that there wont be any further controversial incidences. Clarkson is set to meet up with the top officials of the BBC in the coming week and it is not clear if he is willing to accept this condition, which seems like a creative hindrance." http://thesupercarkids.com/jeremy-clarkson-offered-to-return-to-top-gear/ Kan sikkert tas med en klype salt ettersom kilden er Daily Mail. Skal han få elektrisk halsbånd?Kanskje det blir sånn: Endret 20. mars 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Første jeg tenkte på var Konrad Kroppsnes. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Fra The Guardian: http://www.theguardian.com/media/2015/mar/20/jeremy-clarkson-foul-mouthed-rant-bbc-top-gear?CMP=fb_gu Jeremy Clarkson sier selv i videoen: "It was a great show and they fucked it up." Står også i artikkelen (men ikke noe som vises i videoen): Clarkson auctioned a lap around the Top Gear track for £100,000 at the charity event at the Roundhouse in Camden. Clarkson told the audience: “I didn’t foresee my sacking but I would like to do one last lap. So I’ll go down to Surrey and I’ll do one last lap of that track before the fucking bastards sack me.” He added: “I’ll be a bit tearful when I do it, but fuck it, let’s do it.” At the event to raise money for young people to take part in the arts, Clarkson was persuaded to offer up a lap around the Top Gear track by the charity auction compere Christopher Biggins. Clarkson said: “I’ll drive somebody around in whatever I can get hold of. I’m sacked so it’s probably an Austin Maestro. So who knows? But anyway it will be my last ever lap of the Top Gear track.” Så spørs det om det er helt slutt, eller om han bare er litt sint og pessimistisk. Om det skulle være helt slutt, så håper jeg de får støtte av et annet selskap og de får gjøre hva de vil. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Vi har jo alltids Jennifer Clarkson. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Betyr dette at 918 Spyder er raskere enn McLaren P1 rundt TG-åttetallet? Endret 20. mars 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Mandager er ikke det samme uten Top Gear... Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Clarkson var, er og vil alltid være en Legende! Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 James May har brukt hashtag #Unemployed og varianter av dette på Twitter i det siste, men for noen timer siden brukte han #Retired. Det gjør meg litt #Bekymret... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) Nå har ikke kommunikasjonen fra den kanten vært utpreget seriøs i senere tid, så jeg tror jeg venter med å selge TV-en litt til. Endret 21. mars 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Han har brukt #Unemployed taggen i flere dager nå hvertfall..ser ut som han kjeder seg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Håper May fortsetter å lage andre programmer selv om TG slutter. Kul fyr. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Håper May fortsetter å lage andre programmer selv om TG slutter. Kul fyr. Håper jeg også! Absolutt den av de tre som har mest dybde i "karakteren" på showet. Han er vel den som er mest seg selv og ikke bare lener seg på en stereotype av seg selv. Sett en del av det han har gjort og han får det meste til å virke interessant. Bilprogram med bare han i hadde vært gøy det også, men man må ha noen som har litt sansen for morro bak rattet og ikke tenker like mye fornuft. Nå har jeg ingen tro på at Top Gear fortsetter med bare to av de, for det blir ikke Top Gear. Derimot så tror jeg at et program med bare Hammond og May kunne funket, det hadde bare blitt et annet program. Hammond har jo hatt Brainiac og noen andre programmer. Han er på mange måter bare en mildere form av Clarkson. Synd hvis det er over fra nå av, men det er jo NØDT til å slippe det som allerede er filmet. Innslagene som er filmet (og muligens bare mangler litt voice-over) burde bli sendt, omså bare på nett. Merker at jeg savner Top Gear nå. I morgen er det 2 episoder man har gått glipp av. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Alle innslagene er vel filmet, untatt det som befinner seg i studioet med tilskuere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Det ville uansett vært siste episoden denne sesongen, så det er ikke så ille å miste de. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 det er en neste helg også, 3 totalt, samt at vi mister kanskje også testen av P1 vs la ferrari vs 918 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Dersom Top Gear nå er over kan man jo trøste seg med at alle tre lager temmelig gode programmer alene. Vel, Hammond blir noen ganger litt mye... Hammond, men generelt sett er de konge uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå