Bytex Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Tviler på at de andre gir opp million lønnen sin i solidaritet med Clarkson. De har familier, dyre hus og masse biler å betale på. Endret 12. mars 2015 av Bytex Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 I og med at kontrakten til alle tre går ut denne måneden, blir det sikkert et tema i forhandlingene uansett tenker eg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 "Problemet" med Top Gear er jo at det er et bilprogram for generelt "ikke-bilinteresserte" mennesker. For min del kan de godt bytte ut Clarkson med f.eks Chris Harris og kjøre 100% faktabasert på bare bil, men da vil de nok miste mange seere. Tror ikke BBC har råd til å tape Clarkson. Ser jo så mange som skriver "Clarkson er Top Gear", noe som ikke er langt fra sannheten i mine øyne heller. (Slik som Top Gear er nå). 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Det er bare fordi vi ikke vet om noe annet. Alle hater forandringer. Men de skjer nå likevel rundt oss og vi godtar det ganske fort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Jeg kommer nok til å følge med selv om Clarkson slutter, men det er fordi jeg er bilinteressert. Når humoren forsvinner, vil de nok som sagt tape mange seere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) "Problemet" med Top Gear er jo at det er et bilprogram for generelt "ikke-bilinteresserte" mennesker. For min del kan de godt bytte ut Clarkson med f.eks Chris Harris og kjøre 100% faktabasert på bare bil, men da vil de nok miste mange seere. Tror ikke BBC har råd til å tape Clarkson. Ser jo så mange som skriver "Clarkson er Top Gear", noe som ikke er langt fra sannheten i mine øyne heller. (Slik som Top Gear er nå). Hvis det hadde vært en komersiell kanal så hadde det såklart aldri skjedd av økonomiske grunner. Men siden BBC på mange måter ligner på NRK som rikskringkaster, har de også mange andre hensyn å ta, og derfor ser jeg faktisk ikke bort fra at han får sparken. Utfallet av programmet kan nok gå begge veier, det kommer helt an på hvordan man legger opp programmet. Hvis man prøver å gjøre akkurat det samme med å bare erstatte Clarkson med en annen, tryner det jo såklart funnstendig. Men klarer med å endre programstilen så kanskje det er en sårt tiltrengt frisk pust Top Gear faktisk trenger? Anerledes er ikke nødvendigvis dårligere. Jeg holder et åpent sinn inntil videre.. Endret 12. mars 2015 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) BBC vil nok uansett prøve å videreføre Top Gear da merkenavnet i seg selv er såpass sterkt. Men uten de tre som i dag er programledere skal jeg bli meget overrasket om det ikke blir en krampeaktig affære om nye skal inn i rollene som i dag Hamster, May og Clarckson har, og samtidig Top Gear prøver å være det samme programmet som i dag. Blir det et rent faktabasert bilprogram så mister de nok voldsomt mange seere da slike finnes det utallige av fra før. Kalkulatorene går nok varme hos BBC om dagen når de skal regne på hva å sparke Clarckson, og evt miste Hamster og May også vil koste kanalen totalt sett, og tror vel det kun er de mest optimistiske som ser grønne tall for et Top Gear med nye programledere og evt nytt konsept. Endret 12. mars 2015 av archongamer Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Blir det et rent faktabasert bilprogram så mister de nok voldsomt mange seere da slike finnes det utallige av fra før. Egentlig ikke. I hvert fall ikke engelskspråkelige tv-programmer med testing av nye biler. På YouTube, derimot, finnes det mange kanaler, eks. Autocar, Evo, Chris Harris, Motor Trend, m.fl. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Blir det et rent faktabasert bilprogram så mister de nok voldsomt mange seere da slike finnes det utallige av fra før. Egentlig ikke. I hvert fall ikke engelskspråkelige tv-programmer med testing av nye biler. På YouTube, derimot, finnes det mange kanaler, eks. Autocar, Evo, Chris Harris, Motor Trend, m.fl. Det fins, men Fifth Gear er det eneste "ordentlige" på TV. Ellers må du ty til YouTube som nevnt. Top Gear skiller seg ut i mengden fordi det oser kvalitet. Lyd, bilde, kameraføring, redigering, alt. Et hardbarka motorprogram med samme kvalitet som Top Gear hadde vært fantastisk. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 "Some say he punched his producer. And that his mix tape consists of whale songs. All we know is that he's called Clarkson" 5 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Ser ut som resten av sesongen er kansellert. http://thesupercarkids.com/top-gear-final-three-episodes-cancelled/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 (endret) Også kommer nå disse Anonymous-idiotene og truer med å "hacke BBC" hvis de ikke gjeninsetter Clarkson. Så tåpelig kan det bli altså. Ett scenario jeg ser for meg er at en anna kanal som netflix e.l. kjøper hele Top Gear og lar alle 3 være programledere og lage programmet på samme måten som før. Minus fyren som ikke greide å organisere middag. Endret 14. mars 2015 av Bytex Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Spørsmålet er vel om BBC bryr seg mest om penger eller prinsipper. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Clarkson er idiot. En dyktig idiot vel og merke da han lager veldig god underholdning. Men å hisse seg såpass opp fordi det ikke er varm mat og du ikke får biff? Gitt at det vitnene forteller stemmer da. Ser ut at han gir seg nå uansett om BBC bil ha han eller ei da. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Ser ut at han gir seg nå uansett om BBC bil ha han eller ei da.Kilde? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 http://news.sky.com/story/1444763/clarkson-hints-at-possible-top-gear-exit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Dette burde BBC ta tak i, stakkars barn https://twitter.com/EmClarkson1/status/575422615587811330 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Uffda. Tviler på at May og Hammond gidder å fortsette om Clarkson forsvinner. Det er kanskje uansett like greit om de gir seg på topp. Den siste sesongen har vært utrolig bra. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Kanskje han gjorde det for å slippe å skifte navn til Jennifer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå