Isbilen Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Tiff er alt for god til å kjøre. Dessuten mistenker jeg at han har vært the Stig. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Sist gang Tiff var programleder i Top Gear ble det vel tatt av lufta Men nei, han er for tørr og kjedelig til å passe inn i sånn Top Gear har utviklet seg. Synes Hamster passer godt inn selv med sine påtatte vitseforsøk jeg. Endret 9. mars 2015 av archongamer Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Tiff er ålreit han. Kunne ha sett for meg Chris Harris som en fremtidig programleder, men det spørs om han er for flink bak rattet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Synes Hammond, Clarkson og May er helt sjef jeg, de må bare finne tilbake til der de var for noen år siden. Endret 9. mars 2015 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Hammond var på sitt beste i MX5-innslaget. Der minte han meg nesten om Brian Cox i måten å fortelle på (fysikeren, ikke skuespilleren). Endret 9. mars 2015 av Skavold Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Tiff er ålreit han. Kunne ha sett for meg Chris Harris som en fremtidig programleder, men det spørs om han er for flink bak rattet. Jeg tror humoren funker greit med en av programlederne som overlegen flink bak rattet. Bare se på Top Gear US med Tanner Foust bak rattet. Funker jo veldig bra, og de klarer da å hente ut nok mobbe-vitser av det og Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Problemet med US-versjonen er vel at Foust er den eneste av de tre som er verdt å se/høre på. US er fantastisk dårlig skriptet, og Foust veier opp for at han kan ratte bil. Men dessverre er ikke det nok til at jeg gidder å se på. Endret 10. mars 2015 av Vertical^ Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Siste episode var et absolutt nedfall , bortsett fra Rallycross innslaget. Veldig mye news, og en uinteressant intervju del. Det som gjør at top gear funker er jo at dem gjør så mye mer enn bare "bil" ... Episoden med offroad var så mye bedre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Tanner har en merittliste som gjør han til en slags Amerikansk Petter Solberg. Han har også gjort stuntkjøring for en drøss blockbuster filmer. Han kunne nok lett vært The Stig. De to andre prøver å være comic relief uten å lykkes bestandig. Men det er langt ifra det værste jeg vet å se på. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Likte siste episode jeg. Det var nok ikke den morsomste, men jeg setter pris på at denne sesongen har de virkelig prøvd å gi alle valuta for pengene. Litt humor, litt seriøst. Noen lokale kjendiser for england, og noen stoore navn. Selv om Jeremy og Richard ødela innslaget med rallycross litt, så gikk det bra. Hadde de bare prøvd å ikke kjøre seg fast i samme sporet med de stereotypiske vitsene så hadde det vært perfekt. Den humoren som virker improvisert er virkelig den morsomste. Når du ser at de genuint ler, og ikke bare kjører samme vitsen som de har gjort de siste årene. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Syntes ikke Hammond ødlegger noen verdens ting jeg I fare for å provosere noen med min høyst subjektive mening, så har Hammond etter min mening bare endt opp som en parodi på seg selv. Jeg skjønner jo sitcom veien hele Top Gear tar, og forsåvidt greitt nok det, men den fryktelig påtrykte humoren hvor Hammond bare prøver aaltfor hard å være morsom, men bare feiler. Og kverner opp de samme vitsene hele veien, det er bare irriterende å høre på. Min drøm er å bytte ut hele mannen og erstatte han med Tiff Needell, da kunne resten av gjengen ihvertfall fått et nytt arsenal av mobbe-vitser som er litt mer fresh, samt et par mer eller mindre forsøk på seriøst biltester innimellom også. Men det kommer jo aldri til å skje, men lov å drømme Godt det ikke er du som bestemmer hvem som skal jobbe på top gear, for jeg jeg er utrolig uenig i det du sier. Jeg syntes han og resten av gjengen har bra humor og spøker. Jeg syntes ikke han er noen parodi på seg selv. Eneste jeg savner er den litt mere gammle "mobbingen" de hadde mot hverandre(jeg har sett absolutt alle eps og har lagt merke til hvordan de har endra seg) Endret 10. mars 2015 av Estella! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Top Gear's Clarkson suspended by BBC http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-31824040 Noen som vet mer? Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Hva faen, la nå dette bare være piss. Blir jo ingenting uten han. Helt på tryne at det er jævla BBC som må ha Top Gear! Endret 10. mars 2015 av JDMguy Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Sterke krefter virker å jobbe for å bli kvitt Jeremy i BBC, og desverre ser de ut til å lykkes. Synd da det er kroken på døra for Top Gear uten Clarckson. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Hvilke grunner har de til det, bortsett fra den store kjeften hans? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Ingen anelse, annet enn at han har krangla med en produsent. Står i alle nettavisene Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Det ligger nok mer her som enda ikke er kjent. Du blir vel ikke selv i BBC suspendert i påvente av videre etterforskning bare for å krangle med en kollega. Har Jeremy dratt en Piers Morgan på produsenten sin kanskje? Tror nok uansett mange i BBC har irritert seg over Jeremys stadige utfall, men dette er også en av grunnene til at Top Gear er så stort som det er. Og han har nok fått flere sjanser enn de fleste siden programmet er så stort. Men kanskje de nå ser seg tjent med å vise han døra. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Merkelig. Spent på fortsettelsen av dette. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Huff, håper virkelig ikke han forsvinner. Da tror jeg serien er ferdig, eventuelt at det får en langsom død. Det er rart å si det, men bilene har egentlig ingenting å gjøre med hvorfor Top Gear er så stort. Det finnes plenty med bilprogrammer, men det er selvfølgelig karakterene og den useriøse tonen som gjør det så populært. Og den storkjefta apen som snakker uten å tenke er den største stjernen av de tre (fire med Stig), som forøvrig utfyller hverandre på en bra måte. Joda, Top Gear hadde kanskje uansett gått mot slutten med tanke på at de stort sett gjør det samme sesong for sesong, men jeg vil ikke at det skal være over helt ennå Og merkelig nok så er det lenge siden jeg har ledd så mye som i et par av episodene denne sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Vær så snill å ikke la Top Gear få en langsom død uten Clarkson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå