Phinex Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Jeg tenkte også over den, men har vært så steintrøtt at jeg ikke gjorde noe mer med det. Uansett, det med stuntmannen og hoppingen synes jeg de kunne gjort bedre. Det blir for dårlig gjennomført, liksom bare ett hopp, ingen mods ingen ting slik de pleier, Husker spesielt når de skulle ta fotoboksen, de fikk det ikke til først, men så når de byttet bil, fikk de det til. Jeg fant ut av morsen etter å lese på finalgear. I LIKE GARY NEWMAN og THAT PORK TASTED FUNNY kilde Endret 15. desember 2008 av Phinex Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Se Fifth Gear hvis du vil ha grundigere greier. Helt greit at Top Gear ikke bruker masse tid på sånne greier. En gang, bom ferdig, så knuser vi en bil med et piano istedet. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Jeg leste gjennom Morris Marina owners club forumet når de ble sinte i forrige uke(etter brannen), så jeg fikk ett enormt kikk når TG knuste enda en bil. Nå har desverre Morris club stengt sine forum for uregistrerte, etter oppmerksomheten de fikk. Latterlig likevel. Skulle likt å vist hva reaksjonene etter dette klippet ble Phinex: jeg slo deg^^ Endret 16. desember 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Hahaha, da pianoet ble sluppet ned :!: Morsom episode og vel gjennomført, men synes ikke det var den "x-faktoren" som programmet har en tedens til å ha. Spennende med hydrogenbilen forresten. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Etter Honda-innslaget kan jeg godt forstå hvorfor Jay Leno lå an til å lede den amerikanske Top Gear-utgaven. Fyren er jo prikk lik Clarkson! Lang, gråhåret, snakker på samme måte, en del tjukkere, men han er jo amerikansk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg tror aldri at noe annet bil-program kan ha hosts med den samme kjemien våre tre kjære venner har - aldri. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg regner med at det er "nye" Top Gear du har sett alt av. Det har gått siden 2002. Top Gear gikk også fra 1977-2001. Jeg har aldri funnet noe av det fra gamle Top Gear. Det er ganske godt gjemt av BBC i senere år. Some say there are FTP servers that contain these old, dusty episodes.. other say that's just a myth. *setter seg og ser nybiltest av Volvo 240 fra 1989* Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Noen som vet når NRK viser TG igjen? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg tror aldri at noe annet bil-program kan ha hosts med den samme kjemien våre tre kjære venner har - aldri. Etter jeg prøvde meg på Top Gear: Australia, kan jeg ikke si annet enn at jeg er helt enig. De tre programlederne som Top Gear har nå er en av hovedgrunnene til at jeg følger med på showet. Det handler like mye om humor som om biler for min del. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 ser top gear kun for humor. et av di morsomste programene som blir laget for tia Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg tror aldri at noe annet bil-program kan ha hosts med den samme kjemien våre tre kjære venner har - aldri. Etter jeg prøvde meg på Top Gear: Australia, kan jeg ikke si annet enn at jeg er helt enig. De tre programlederne som Top Gear har nå er en av hovedgrunnene til at jeg følger med på showet. Det handler like mye om humor som om biler for min del. Noe som slo meg da jeg så første episode av TG Australia var "de har ikke gjort seg fortjent til alt dette". De begynte på scratch med en kopi av det Top Gear er i dag, til og med en eller annen australsk bil der Top Gear har en Hilux og så videre. Jeg klarer ikke helt å sette ord på det, but it's all wrong! Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 *setter seg og ser nybiltest av Volvo 240 fra 1989* Hvilken episode er det? Har spola meg i gjennom hele sesong 1 fra 89 uten å se en eneste 240 ... Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Noen som vet når NRK viser TG igjen? Jeg er usikker på om NRK kommer til å vise det igjen, da BBC har startet opp BBC Knowledge her til lands. De skal vise Top Gear fremover, noe som sier meg at NRK har droppet det fra sitt program. http://www.klikk.no/motor/bil/article383063.ece Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 *setter seg og ser nybiltest av Volvo 240 fra 1989* Hvilken episode er det? Har spola meg i gjennom hele sesong 1 fra 89 uten å se en eneste 240 ... Jeg tror faktisk det er 90 eller 91. Så feil, men husker ikke nå. Holder på med '93 nå. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 We [..] examine the way the advertisers present these high perfomance cars to us. Are they enticing us to break the law? Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Hah, satt bare og så på eldre sesonger nå istad, ettersom jeg har 70 gb med topgear stuff. Sesong 11 av topgear, utrolig vitti. spesielt når de tester Luksusbiler til under 1000£ . De utfordringene er bare det beste. haha, sitter jo bare og ler for meg selv. det er bare så genialt. 1/4 mile er den ene utfordringen med bilene, men de kan ikke bruke motorene, så de må puffe dem til mål. Kommentarene og replikkene der er bare heelt råe! Også skal de finne en parkeringsplass i London, bruker jo hele dagen helt til de går tom for bensin. Noen som mimres? Endret 18. desember 2008 av Phinex Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Ser også på TopGear nå. Sesong 9 Hadde gjerne kommet til deg får å se TopGear. Kjenner ingen som er hekta på det desverre. Endret 18. desember 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Gammel Top Gear er fra før sesong 6. Skikkelig gammel Top Gear er 1986 (og eldre, men det har jeg ikke funnet enda). Merk at skikkelig gammel Top Gear har skikkelig mye om Rally. Skikkelig mye. Rally, rally, rally, klassiske biler, rally, roadtest, undersøkende journalistikk "hvorfor har vi ikke fartsbegrensninger i bilene?", rally og rally special. Sitat 1993: "For those interested, we have a rally hot line you can call to get the latest updates on the RAC rally!" Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Ja, simon aldra. sesong 11 er jo ikke gammel top gear i det hele tatt. Det er jo faktisk fra 2008. Jeg må innrømme at jeg ikke har sett disse episoden før 1986. Det må da være utrolig kult å se på for å mimres? Hvem var programleder og slikt på disse episodene? Jeg håper de har den samme humoren. fy feite, det er så mye bra replikker og kommentarer der. Haha, hver gang jeg spiser hiver jeg på en top gear episode. Jeg kan se de om og om igjen, For de som har følgt med, noen fler enn meg som har sett den episoden hvor de strakk vanlige biler og kjørte kjendiser rundt i dem? Den lange fiat pandaen med båre for å komme bak i bilen? Haha, noe så utrolig gøy når de skulle kjøre rundt i byen. Og svingradiusen tok jo mer enn 2 flybaner i bredden. Endret 18. desember 2008 av Phinex Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Man kan da ikke glemme det. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå