Ozelot Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Ja, og det har ingenting med sykkel å gjøre Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Er det bare meg, eller fungerer ikke iPlayer for øyeblikket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Fungerer ypperlig her. Merker til og med at de sender det "live" i flere nasjoner samtidig, for det flyter bedre enn før på denne tiden Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Fikk heller ikke iPlayer til å fungere i går. Gikk greit i 9 minutter, så stoppet den. Så får prøve igjen i ettermiddag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg så på iplayer en halvtime etter at showet startet, det gikk helt fint i HD hele veien Likte Australia-turen, mye bra humor. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Fornøyd med de første to episodene. Digget når de gjorde narr av bilskiltene i Australia. 3 Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Den siste episoden var konge! Artig med the Stig som kjørte GTR'en M6en er jo bare rå! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Litt gøy med forandring når de ikke tar med en gjest også ( ikke alle er like interessante å se\høre på ). Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Gjesten denne uken blir veldig bra, Daniel Ricciardo kommer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Hvem sa du? Daniel Ricciardo, han eneste som greide å få til et par tre førsteplasser under fjorårets F1 sesong ved siden av mercedes teamet. Tror han har F1 sirkusets største smil også forsåvidt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 En utrolig glad og positiv type. Rett og slett en herlig idrettsmann! Ser frem til intervjuet og kjøringa, da jeg tror han fort kan ta førsteplassen om føret tillater det 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Hvem sa du? Sier mye om hvem den gjennomsnittlige TG-seeren er . Tipper Hamilton er knust nå. Litt flaut at Vettel ble slått med hele 1,8 sekunder. Hvor blir det av Alonso, forresten? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg tipper tidene hadde vært veldig like om alle kjørte samme dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Får se om han sier noe om det neste gang han deler podie med Hamilton, forhåpentligvis med en seier i Australia neste måned "Oh, i beat you here too" Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Reineste Benny Hill show detta her Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Første gang jeg har ledd av Top Gear på et par år. Når de freste rundt i bilene på timed lap med de bak i felte jeg noen tårer Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Scenen med ambulansen var så scripta at det var regelrett vondt å se på. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Som nevnt over, veldig Benny Hill,og han så jeg mye på før. Morsomt Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Scenen med ambulansen var så scripta at det var regelrett vondt å se på.Ja, det er TG på sitt verste. Heldigvis trakk innslaget med Ricciardo opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå