Uncle Scrooge Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Syns spesialen var bra, ikke den beste av de, men fortsatt veldig gøy. Helt latterlig primitiv oppførsel av Argentinerne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Dette blir garanert veldig bra! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Gleder meg til sesongen nå, ja! Bare 3 uker til! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Gleder meg som en unge til den testen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hele superbilgreiene er "meh". Top Gear var kjekkere før når de hadde superbiler av og til og mye vanlige biler. Artige tester Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Jeg holdt på å dø av latter da James May falt av hesten. Det er kanskje ikke så snilt å le av folk som skader seg, men jeg bare mistet det helt! Fikk også en god latter da han omtale leke-hesten som "Brokeback". Jeg trakk ikke på smilebåndet en gang. Fy faen så hardt han traff bakken, syntes bare synd på han, og ble rimelig irritert på Clarkson.. forrige gang de var på hesteryggen så brakk jo Hammond håndleddet.. Endret 9. januar 2015 av j0dleb0n Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 TG gutta skal holde et liveshow neste søndag (18.01) som kick-off for neste sesong http://www.topgear.com/uk/car-news/an-evening-with-top-gear-2015-1-8 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Gleder meg som en unge til den testen. Videoen er om en test i bladet, ikke på TV. Etter det jeg har lest kommer ikke denne testen på TV neste sesong. Endret 9. januar 2015 av ahpadt Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Gleder meg som en unge til den testen. Videoen er om en test i bladet, ikke på TV. Etter det jeg har lest kommer ikke denne testen på TV neste sesong. 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Bra noen følger med... Endret 10. januar 2015 av ahpadt Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Lord nuker: Har egentlig bare to ønsker igjen fra Top Gear, det er et løp fra Lindesnes til Nordkapp med norsk produserte biler^^ og Australia på tvers med lastebiler og ymse oppgaver Enig Lord nuker. Top Gear Lindesnes- Nordkapp hadde vært episk. Men da helst at de hadde kjørt vestlandet opp pga naturen. Også kjørt Nordsjøveien den er et must av mange must på den strekningen. Endret 10. januar 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Norske bilprodusenter? Hva er det i vi egentlig har som er norsk? Smart-car? o.O Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Eventuelt troll...Eller at de gjorde det med elbiler, men at de underveis bytta f.eks. fra Leaf til tesla etc underveis så de slipper å lade så lenge Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Norske bilprodusenter? Hva er det i vi egentlig har som er norsk? Smart-car? o.O ja kanskje ikke helt enig om å ha norske biler i The Norwegian spesial. så lite Argentinske i den forrige spesial (vet ikke om Argentina har produsert eller produserer biler). Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Synes de kan legge den neste spesialen til Russland og kjøre russiske biler. Gjerne en tur gjennom Sibir på vinteren. Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Tolv episoder i sesong 22 (bilde fra Top Gear Magazine) Edit: Ny video Endret 14. januar 2015 av Stigs_GTA_cousin 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Ser ut som de virkelig begynner å gå tomme for ideer til showet nå! Spoiler Inneholder referat av første episode The world's biggest car programme returns for an explosive and extra-long run of brand new programmes. In this first episode of the series, Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May are in Russia for an incredible race across the vast and very beautiful urban landscape of St Petersburg. May defends the honour of the car in a very small Renault, Hammond tries to prove that pedalling is faster by saddling up a bicycle, whilst Clarkson attempts to demonstrate that water is the quickest way across town, especially if you're in a hovercraft. To make matters more complicated, all three presenters are racing not only each other but also The Stig, who is silently making his way towards the finish line on public transport.Also in this episode, Richard Hammond is at the test track to find out if the dramatic new Lamborghini Huracan is as flamboyant and fun as an Italian supercar should be. Plus, another top celebrity guest tests their steely eyed driving skills as the star in the Reasonably Priced Car. Kilde: http://www.bbc.co.uk/programmes/b0516rld Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Link til live showet som starter om 15min Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 What? Sendes den i Norge neste helg? Synes å ha lest et sted at det tok flere måneder før vi fikk det hit jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå