lain Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 "hello" *le seg skakk* Bra episode, selv om jeg ønsker flere challanger/utflukt episoder. Men nå er det på tide å sove, jobb i morra. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Da begynner jeg å se. Om jeg ikke er å se på forumet senere, vil dette bety at jeg lo meg ihjel som følge av den enormt geniale Top Gear-humoren - cya! Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 "hello" *le seg skakk* Bra episode, selv om jeg ønsker flere challanger/utflukt episoder. Men nå er det på tide å sove, jobb i morra. Kommer en fin fin challenge når neste episode kommer ut 28 desember. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 "That is going to be preserved, as an example of what.. *smash* .. Oh god!" Jeg tror jeg dør! Lenke til kommentar
drz Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Litt old men http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/artic...ublic-road.html 1 time igjen av dl med 12000 / 650 linje, nice. Ser på den Thriller filmen av clarkson, halveis nå og den er knallbra så langt =D Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 "That is going to be preserved, as an example of what.. *smash* .. Oh god!"Jeg tror jeg dør! haha! Det var bare helt herlig Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Kan noen tyde morse kodene til The stig? V8 motoren er jo bare heeelt genial! Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Kan noen tyde morse kodene til The stig? Tenkte faktisk på det samme når jeg så episoden tidligere idag... Lurer på hva som faktisk blir sagt der... Kan det være navnet på den ekte stig? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Alle vet jo at Tiff er The Stig Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Lo så evig masse når James sa "Hello". Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Fantastisk. Noe særlig mer erkebritisk....haha. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Fikk endelig sett episode 6. En av de beste. Fantastiske innslag, rå gjest. Sesong 12 reiser kjerringa så det griner etter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Kan noen tyde morse kodene til The stig? Tenkte faktisk på det samme når jeg så episoden tidligere idag... Lurer på hva som faktisk blir sagt der... Kan det være navnet på den ekte stig? Tror det står på wikipedia. To sek så skal jeg sjekke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_(series_12) ^^Her står morsekodene fra en del av episodene hvertfall, men de siste er ikke lagt ut enda. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 MEELIKECHEESE Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Anbefaler folk å kikke på final-gear forumet, der leser Top-gear gutta også tydeligvis(med tanke på hvor mange ting som har blitt tatt fra forumet og blitt med i showet) And more Morse nonsense to amuse the internet... One: I LIKE GARY NEWMAN (who is a video game programmer, or a photographer, or an illustrator... but definitely not the bloke who wrote Cars...) Two: THAT PORK TASTED FUNNY (should have stuck to the beef, Stiggie!) http://www.finalgear.com/ Synd med to uker til neste episode(Vietnam spesial) Endret 15. desember 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Eh, avslutter Clarkson S12E07 med "hope you have a very happy jul"? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 "Yule"... Ikke "jul". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 "Yule"... Ikke "jul". Kult, der lærte jeg noe ikke dekket av Clue. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Det betyr det samme da. Ordene er i slekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå