Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Som vi ikke får inn i Norge :new_woot:

Ikke nok med det, bytter fra Canal Digital til Romerike Bredbånd til sommeren, og da mister vi BBC Knowledge og BBC Entertainment :grumpy:

Lenke til kommentar

Derfor slike umoralske sjeler som undertegnede fisker i bukter og andre umoralske steder fra sånn 2230 og utover.

Ulempen med å se det på norsk TV er at de klipper vekk ti minutter fra sendinga. Jeg vil ha med meg hele. Samme er det med QI. Jeg ser alltid Uncut-versjonen som går på BBC på søndager, men aldri blir sendt her til lands.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Derfor slike umoralske sjeler som undertegnede fisker i bukter og andre umoralske steder fra sånn 2230 og utover.

Ulempen med å se det på norsk TV er at de klipper vekk ti minutter fra sendinga. Jeg vil ha med meg hele. Samme er det med QI. Jeg ser alltid Uncut-versjonen som går på BBC på søndager, men aldri blir sendt her til lands.

Haha, du er langt i fra den eneste som gjør det :p Når de første filene ligger ute i farlige farvann ( :tease:) og man må bruke tid på å laste filene ned @5mbit/s da blir det litt for sent for meg. Morgendagen blir noe kjipt uten tilstrekkelig med søvn må jeg innrømme :green:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Kunne ikke vært mer enig.

Hadde Netflix skaffet de mest populære TV-seriene umiddelbart etter premiere, hadde jeg vært den første kunden..

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Venter på det, jeg også. Slipper reklamepauser også.

hvilken reklamepause? bbc tilsvarer nrk, dermed null reklame avbrudd, annerledes med den amerikanske spinnoffen :p

Lenke til kommentar

Nå ser jeg aldri på TV lenger, men når jeg så på BBC før, så var det reklamepauser på Top Gear. Det var reklamer for BBC sine egne programmer, da. Men det var kanskje ikke BBC 2.

Domestic BBC - BBC-kanaler som sendes lokalt i UK - har ikke reklameinnslag i løpet av programmet. Det har derimot spesialkanalene, slik som BBC Knowledge og BBC Entertainment. Disse er skilt ut fra BBCs øvrige TV-virksomhet, og kan derfor vise ordinær reklame i tillegg til egenreklame.

Var for øvrig en fornøyelig episode. Mange fine detaljer å oppdage underveis.

Endret av Skavold
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...