Zodihax Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 SLS var nok et eksempel på hvorfor jeg håper el-bil har kommet for å bli. Helt stillegående, sykt med krefter og like pen som vanlige biler -- og mye billigere og mer miljøvennlig drivstoff. Problemet er bare rekkevidden, ladetid og pris (som kanskje ikke merkes like godt her til lands enda så lenge vi har fritak). Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 "Bare rekkevidden, ladetid og pris" Ja, det er bare bare det... >> 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 SLS var nok et eksempel på hvorfor jeg håper el-bil har kommet for å bli. Helt stillegående, sykt med krefter og like pen som vanlige biler -- og mye billigere og mer miljøvennlig drivstoff. Problemet er bare rekkevidden, ladetid og pris (som kanskje ikke merkes like godt her til lands enda så lenge vi har fritak). Så kan man spørre seg hvor strømmen kommer fra (oljekraftverk, kullkraftverk), men det er en annen sak. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Det er et problem uavhengig av bilene uansett, vi må sørge for å omlegge kraftproduksjonen til miljøvennlige metoder uavhengig av om bilene vi kjører er elektriske eller ei. 1 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Episode 5 er ute, og det er nok den beste så langt i sesongen :-) bør sees Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Vanvittig bra episode ja Trodde jeg skulle le meg i hjel... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Absolutt en kanonbra episode! Det morsomste var uten tvil Caravan-racet, synes jeg. Gøy å se at May ler og koser seg. Latteren hans smitter godt . Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Helt rå lambo! Hadde derimot et lite håp på at det var Veneno vi skulle få se, men det er nok litt urealistisk med tanke på at det kun eksisterer fire eksemplar. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 ut i fra bildene jeg så på nettet av den veneno'en så er jeg glad for at det var elementoen de testa. veneno'en var stygg som juling. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg synes den er så overdrevet at den er rå! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Trailer for kveldens episode: http://topgeartv.co.uk/post/57186746699/series-20-finale-trailer-jeremy-clarkson-drives Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Hmm, sesongen gikk fort... Kul start med Range Rover og fet slutt! Jaguar og da selvfølgelig. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Finfin episode dette! Og for et soundtrack på Jaguaren! Hadde egentlig håpet på en test av V8'eren også, men. Kan ikke skjønne hvorfor folk kjøper dyre biler fra Audi, BMW, og Mercedes når man kan få dette. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 var det noen som kjente igjen den blå bilen på høyre side to plasser bak den militære doningen helt på slutten når de filma fra helikopter/kran? jeg synes det ligna på en ZZII, men det virker rart at det skulle være en slik siden den er gammel nå. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 var det noen som kjente igjen den blå bilen på høyre side to plasser bak den militære doningen helt på slutten når de filma fra helikopter/kran? jeg synes det ligna på en ZZII, men det virker rart at det skulle være en slik siden den er gammel nå. Tror det er mp4-12c Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Fantastisk avslutning på denne sesongen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Herlig avslutning ja, men sesongen gikk fort som vanlig. Neste er, til jul? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Må si at dette var en av de bedre sesong avslutningene i Top Gear. Endret 8. august 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Må si at dette var en av de bedre sesong avslutningene i Top Gear. Klarer ikke være mer uenig med deg. Syns ting er for iscenesatte nå, at det rett og slett mister piffen. 2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Enig, jeg likte den ikke. Jeg likte veldig godt episoe 5 da, det er lenge siden jeg har ledd så mye av Top Gear. Campingvogn-delen var helt fantastisk, selv om den også virker nokså iscenesatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå