Henrik C Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Tror det blir et hyggelig gjensyn! Krysser fingrene for en god sesong, gjennom traileren ser sesongen ihvertfall ut til å by på noe spennende. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Ser mest frem til testen av den flyvende bilen. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Spoilers første episode: Nye reasonably priced car er Opel Astra Challenge er James i en yacht, mot Jeremy i en Toyota Corrolla i New Zealand Gjestene er Joss Stone, Rachel Riley, Brian Johnson, David Haye, Jimmy Carr, en fra Genesis, Charles Dance, og Warren Davies + en challenge med mindre info: Hatchback challenge. Ford Fiesta ST(?), Renault Clio Turbo(?) og Peugeot 208 GTI(?). http://i.imgur.com/MVSG9Li.jpg Endret 27. juni 2013 av Zodihax 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Leste spoilerne, ble ikke skuffet! Blir spennende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 2 dager igjen om 13 minutter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 noen plasser på nett hvor jeg kan få streamet top gear direkte? helst bbc hd Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Vi ønsker ikke deling av ulovlige streams så finn et annet sted enn diskusjon.no og spør. Man kan streme lovlig om man befinner seg i UK, men det antar jeg du ikke gjør så vi dropper den diskusjonen. Ja, jeg vet vi er nazi og kjipe, men det er nå en gang den føringen vi har å forholde oss til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 ok, var ikke klar over at streaming av tv kanaler var forbudt, da skal jeg slutte å henvise til nrk osv... takk for oppklaring (ironi) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Ironien din får du ta en annen plass. Ulovlig streaming av tv-kanaler er det der er snakk om, og det skjønte du nok. Skjønner godt at forumet har retningslinjer på slikt, med tanke på størrelsen og åpenheten her. Og klarer du ikke å google etter stream og/eller torrent, så får du vente til det kommer på norsk tv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Gleder meg .....Til i morgen Er vel da den blir å få tak i, for oss som liker å sitte på riktig side av rattet Lenke til kommentar
koots Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Blir vel gjerne tilgjengelig innen 1t-2t etter at det er sendt i UK Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Gleder meg .....Til i morgen Er vel da den blir å få tak i, for oss som liker å sitte på riktig side av rattet Bak, mener du? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Ironien din får du ta en annen plass. Ulovlig streaming av tv-kanaler er det der er snakk om, og det skjønte du nok. Skjønner godt at forumet har retningslinjer på slikt, med tanke på størrelsen og åpenheten her. Og klarer du ikke å google etter stream og/eller torrent, så får du vente til det kommer på norsk tv. nei, jeg var faktisk ikke klar over at streaming av tv kanaler gikk som forbud her. seff hadde bbc latt meg faktisk fått betale for å se top gear direkte hadde jeg gjort det. ironien gikk på det med nrk. men har fått fikset det med googling selv siden det var forbudt å snakke om det her, og det respekterer jeg! jeg er spent på hva slags gjester de har med denne sesongen, håper på noe mer stabilt enn de siste årene hvor det har vært fra bunn til topp, både på intervjuer, tider og interesse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Bak, mener du? Hehe Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Godkjent episode. Kul challenge. Er litt vonbroten over at ikke Dacia Sandero er den nye RPC, men de vil vel helst ha noe som er litt raskere enn den forrige. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Hva er dette for noe? Noen som troller? Sto to mercedeser der med britiske skilter, en W211 E320 CDI og en ikke fullt så pen SLK (tror jeg det var). Var også to løve statuer ved døra som lignet en del på de Hammond har utenfor huset sitt Det stod tydeligvis også en lang hvit TV bil utenfor der før i dag. Kart: http://goo.gl/maps/WU08w, ikke langt unna 2022km Endret 7. juli 2013 av Tord93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Hadde vært dritfett da! Var dette på Jessheim? Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Ja. Kompis av meg som sa i fra, da måtte jeg bare ta en tur Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Aha, du skulle ha spurt! Tenk så fett det hadde vært å hilse på de da! Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Ja, burde nesten gjort det. Får se om det kommer noe i en av episodene fremover Hvis det ikke er noen som troller litt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå