oldboy Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Det eneste brukbare i siste episode var James May, uten å virke for gammel og bitter Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Afrika spesial på vei ned. Spent på denne gitt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Dette var råe greier, helt klart beste episoden på lenge, gleder meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Åhh, høres bra ut, elsker spesialene! Tror faktisk jeg venter til neste uke så jeg får sett episodene rett etter hverandre. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Vet ikke hvor jeg skal begynne engang, utrolig mye gøy!! Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Meh, se den nå og neste uke timer du det slik at du ser denne på nytt med perfekt flytende overgang til episode 2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Ahh, spesialer er det beste med TopGear imo. Denne beviser hvorfor. Og vi har enda en del igjen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Synes det er så genialt når de bygger om bilene innvendig. Africa av Toto på høytalleer i Afrika, nå det var inspirerende. 1 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Top gear har gjort igjen, flott start med første episode. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Åhh, høres bra ut, elsker spesialene! Tror faktisk jeg venter til neste uke så jeg får sett episodene rett etter hverandre. Jeg gleder meg! Me 2. Virker som at vi har noe bra i vente! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Utrolig god episode, fantastisk! Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Fantastisk episode. Noen av scenene var rett og slett vakkert å se på! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Enig med alle dere, rett og slett herlig episode! Naturen, dyrene, folkene, byene, bilene. Alt sitter som det skal! Virkelig bra start, og jeg skjønner godt at de deler denne i to deler. Gleder meg til siste del! Litt synd at det ser ut som det går dårlig med Subaruen til Hammond. Uten tvil den tøffeste og beste bilen ut av de. Morsomt med byen Jezza (We're coming into Jezza), og når han spilte Toto - Africa over høyttaleranlegget! Fantastisk! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Vel, det er utrolig til hva bilene deres har overlevd tidligere - så det er ikke sikkert Imprezaen går til dunders. Ordner seg med litt jungelreperasjon. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Håper den overlever. Ganske imponert over hva de får til å reparere på disse turene, og lurer på hvor mye 'juks' det egentlig er. Jeg sier 'juks', for selv om de får hjelp, er det fortsatt godt jobbet å få reparert så mye ute i skauen. Jeg skulle ønske de slapp litt mer behind the scenes-videoer og bilder egentlig. Jeg er nysgjerrig på hvordan Top Gear-crewet har det til tider. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Jepp, ble imponert over hvordan den tok seg frem i gjørmen! Hadde vært interessant å sett hvordan TG-Crewet har det også, ja. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ble helt satt ut av hvor bra den var i går. Etter india-spesialen forventa jeg egentlig en halvdårlig spesial, men plutselig ble det en spesial slik vi liker dem best -- bare de tre som uscripta fyker rundt nye plasser. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Store forventninger rundt del 2 nå! Skulle jeg valgt en av de bilene så hadde jeg tatt Subaruen med tanke på manuell og firehjulstrekk. Men interiøret til Clarkson så himmelsk ut Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ble helt satt ut av hvor bra den var i går. Etter india-spesialen forventa jeg egentlig en halvdårlig spesial, men plutselig ble det en spesial slik vi liker dem best -- bare de tre som uscripta fyker rundt nye plasser. Tvilsomt... men episoden hadde sine morsomme øyeblikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå