L4r5 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hvis det i det hele tatt er i forbindelse med Top Gear Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Joa, klarer bare ikke å sette fingeren på hva som får meg til å reagere negativt. Lewis Hamilton har vært i gamet fra ung alder og har nærmest fått inn PR-oppdrag med morsmelka, samtidig som det trolig er ting han liker bedre enn å være i rampelyset (som for eksempel å kjøre bil). Da blir opptredenen gjerne litt overflatisk. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hvis det i det hele tatt er i forbindelse med Top Gear Står at Top Gear-crewet var med, så det er lov å håpe. En av kommentarene under sier "Teamet har vært her en uke for å Testkjøre den siste råeste modellen av Think. Den med 32 hester og karosseri laget av omsmeltede 7 up flasker". Kan være spøk like så mye som det er sant, men ikke helt usannsynlig. Vært litt opptatt, så fikk først sett episode 3 og 4 nå ikveld, og jeg er veldig fornøyd. Den tredje var helt grei, men den siste nå var utrolig morsom! Spesielt testene med Kia'en. Matt LeBlanc og Bruce Willis tok kaka, haha. Har sansen for Lewis, spesielt som sjåfør, men kan forstå hvorfor enkelte ikke liker han helt, og har nok mye med det Isbilen sier. Rugby-kampen var morro. Tør ikke tenke på hvor mye det har kostet i reparasjoner på bilene, og banen ikke minst. Har en følelse av at banen skulle byttes ut likevel, siden de faktisk fikk lov å herpe den slik . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Trodde Think var konk jeg. Mener å huske at Thinken hadde mer enn 32 hester. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Kan godt hende, da jeg har veldig lite peiling på el-biler i det hele og det store. Men det meste tyder på at de har filmet til en episode i Norge i alle fall, og det lover godt! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Han gjør mye utenom å filme Top Gear også. Ikke for å knuse drømmer eller noe, men vi bør ikke nødvendigvis forvente en episode fra Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Alltid like fett når de er i Norge. Var May og Hammond med også? Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 http://transmission....ndays-top-gear/ Afrika spesialen blir delt i to Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Med mindre jeg misforstår: synd. Skulle heller kjørt hele spesialen i en eneste lang episode, istedetfor å spre den utover to episoder der man har star in a reasonably priced car og lignende i tillegg. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Med mindre jeg misforstår: synd. Skulle heller kjørt hele spesialen i en eneste lang episode, istedetfor å spre den utover to episoder der man har star in a reasonably priced car og lignende i tillegg. Personlig synes jeg Star in a Reasonably Priced Car og "lignende" er veldig årleit, så for min del er jeg veldig glad for at vi får det og 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Der er jeg helt enig. Det er som regel veldig interresant Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Synes likevel litt av sjarmen med spesialene er at de dekker en hel episode. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Enig der, pluss disse "kjendisene" er stort sett jævla kjedelige folk... 2 Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 http://en.wikipedia....Series_Nineteen http://transmission....ndays-top-gear/ (se video) Nick Dalton (i videoen): "Now he is the last guest this series..." Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Oi vent, snakker vi to uavbrytte episoder med spesial? Da er det jo plutselig jævlig epic. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Dette lover veeeeeldig godt! Enkelte spesialer har lidd litt av at de bare har en time å presse alt ned til, så at de tar dette over to episoder er herlig. Eneste som kunne gjort det bedre nå, var om de kom ut på samme søndag. Blir en lang uke å vente i mellom . Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Dobbelposter siden det er kommet ny episode! Hva synes folket? Jeg var veldig fornøyd. May sin Man vs Machine var veldig kul, og utrolig imponert av at lastebilen klarer såpass mye alene. Lo godt av bil-tennisen også. Har savnet episoder der de bygger egne biler, så dette var herlig underholdning. Veldig fornøyd, og klar for en spesial jeg håper når opp til de beste! Lenke til kommentar
koots Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Spørsmålet er om jeg er viljesterk nok til å vente to uker, for å så se begge på rappen... Tviler Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg tar ikke risikoen. Blir garantert å komme over noen bilder med tekst som spoiler fra første episoden. Får bare pine meg igjennom uka istedet . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå